וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלדור זכתה במכרז לתחזוקת מערכת SAP בשופרסל

אור הירשאוגה

20.7.2008 / 15:31

זכתה במכרז לתחזוקת מערכות הניהול הארגוניות של שופרסל בשווי מיליון שקל לשנה למשך חמש שנים. הקדימה במכרז את יבמ

חברת טלדור הודיעה היום על זכייתה במכרז לתחזוקת מערכת SAP ברשת שופרסל. שווי המכרז כמיליון שקל לשנה, לתקופה בת חמש שנים. טלדור תהיה אחראית על תפעול המערכת וביצוע השינויים וההתאמות אשר ידרשו מעת לעת על פי הצרכים העסקיים של שופרסל.

המערכת שטלדור תתחזק כוללת אלמנטים של פורטל, ניהול מחסנים ותקשורת אל מול ספקים שלא היו קיימים במערכת המקורית מ-2001. כחלק מן החוזה, תדרש טלדור ללוות את שופרסל בתהליך שדרוג תוכנת ה-SAP הקיימת בחברה. טלדור הקדימה במכרז את יבמ גלובל סרוויסס, שהטמיעה את מערכת ה-SAP המקורית של רשת שופרסל ב-2001 והמשיכה להעניק לה שרותי תחזוקה שלה.

בהתייחסו למצב החדש שנוצר בשוק ה-SAP בארץ לאחר סיום חוזה הבלעדיות בין SAP ובין נס טכנולוגיות ציין מנכ"ל טלדור, דורון ספיר, כי "אני משוכנע שהדבר יתרום לטלדור ליצור יותר עסקאות המערבות תוכנות של SAP. טרם סיימנו את המשא ומתן שלנו עם SAP ישראל, אך אני משוכנע שחברת הבת החדשה תהיה מעוניינת להועיל לכל שותפיה העסקיים".

טלדור הנה אחת מחברות המחשוב והאינטגרציה הגדולות בארץ. לפני כשבוע דיווחה החברה על זכיה במכרז להקמת רשת תקשורת רב-ערוצית בבנק דיסקונט במכרז בגובה 20 מיליון דולר. שלושה חודשים לפני כן זכתה החברה במכרז להקמת רשת מחשוב ברבנות הראשית. מיבמ לא נמסרה תגובה על הפסדה במכרז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully