וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעצועים לקהלים מבוססים

עדי דברת

20.7.2008 / 15:46

חברת גאון אחזקות תקבל זיכיון לשיווק רשת אימג'ינריום הספרדית. עד סוף שנת 2011 צפויות להיפתח כעשר חנויות של אימג'ינריום

גאון סחר ורשת אימג'ינריום (Imaginarium S.A) הספרדית, המתמחה במוצרים ובצעצועים התפתחותיים לתינוקות ולילדים, חתמו על הסכם, לפיו גאון סחר תשמש כבעלת הזיכיון הבלעדי של הרשת בישראל.

על פי ההסכם, צפויות להיפתח כעשר חנויות אימג'ינריום עד סוף שנת 2011. החנות הראשונה צפויה להיפתח בתחילת 2009. ההסכם נחתם לתקופה של חמש שנים, עם אפשרות להארכה לחמש שנים נוספות.

אימג'נריום הינו מותג פרימיום הנכנס לשוק הצעצועים בו שולטות בעיקר כפר השעשועים וטויס אר אס. ההערכות הן כי מוצריו יימכרו במחיר הגבוה ממחיר השוק הממוצע והוא יבדל עצמו כמתחרה בזירת האיכות והערך המוסף ולא בזירת המחיר. זו אינה הפעם הראשונה בה גאון אחזקות נכנסת לתחום הצעצועים. בשנת 2001 חברת גאון סחר מקבוצת גאון אחזקות, רכשה 50% מכפר השעשועים. בתחילת 2005 מכרה את חלקה לקבוצת המייסדים ובראשה אבי כץ. החזרה של גאון אחזקות לזירת הצעצועים נובעת, כך מעריכים מקורבים, מהצורך שהקבוצה גילתה בצעצועים לצרכנים ברמה סוציו-אקונומית בינונית עד גבוהה.

חברת אימג'ינריום הספרדית פועלת בלמעלה מ-30 מדינות בעולם ומפעילה יותר מ-330 חנויות ואלף נקודות מכירה נוספות בפורמטים שונים. לקבוצת גאון קמעונאות וסחר, חברת בת של גאון אחזקות, אחזקות ושליטה בחברות שונות בהן: אייס אוטו דיפו (יחד עם משפחת זבידה), חברת H&O ורשת TAGWOMAN (יחד עם משפחת לבנת), חברת הקוסמטיקה אהבה, המשביר לחקלאי, מגדלי הערבה ליצוא והחברה לשיווק בוטנים. הקבוצה מעסיקה כ-3,000 עובדים, ומחזור המכירות המצרפי שלה לשנת 2007 עמד על כ-2 מיליארד שקל. גאון אחזקות נוסדה ביולי 1998 על ידי בני גאון ז"ל. לאחרונה מונה בנו של גאון ז"ל, משה גאון, ליו"ר הקבוצה. מנכ"ל גאון אחזקות הוא שי פרמינגר. מחזור הפעילות המצרפי של גאון אחזקות בשנת 2007 עמד לדבריה על כמיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully