וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדובאי חוסכים בדלק

ירון הופמן

20.7.2008 / 16:45

חברת התעופה אמירייטס תסיר את כל מוצרי הנייר ממטוסי הסופר-ג'מבו. נשיא אמיריייטס אמר כי הסרת הנייר תוריד כטונה ממשקל המטוס

אמירייטס איירליינס, חברת התעופה מדובאי, החליטה בצעד מפתיע להסיר את כל מוצרי הנייר ממטוסי הסופר-ג'מבו איירבוס A380 שיכנס לשירות בעוד 12 יום, ו"זאת כדי לחסוך בדלק". כך דיווח העיתון טיימס הבריטי. החברה תסלק את כל הניירת בכיס המושבים, הכוללת מגזינים, מדריכי בידור וקטלוגים לרכישת מוצרי קנייה. עליית מחירי הנפט, ובעקבותיו - מחיר דלק המטוסים, גרמו למשבר בענף התעופה, ולסגירתן של מספר חברות מתחילת השנה.

נשיא אמיריייטס, טים קלארק, אמר כי הסרת הנייר תוריד כטונה ממשקל המטוס. "יש 2 ק"ג נייר לכל מושב, ובמטוס קיימים 500 מושבים - חיסכון כדאי". קלארק ציין שהחברה "עושה זאת כדי לחסוך באנרגיה, וכדי לפעול למען שימור הסביבה". במקום השימוש בדפוס, יוצג המידע על גבי מסכי הטלוויזיה האישיים המחוברים לגב המושבים.

קלארק הוסיף כי החברה החלה בפרויקט חדש עם איירבוס, שמטרתו להפחית את משקל ה-A380 בחמש טונות עד שנת 2012, ולאפשר לאמירייטס להשתמש במטוס לטיסות ארוכות טווח, כמו מדובאי ללוס אנג'לס או לסן פרנסיסקו. אמירייטס מתוכננת לערוך את הטיסה המסחרית הראשונה של המטוס ב-1 באוגוסט בטיסה לניו יורק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully