וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפו פורחת: בניין מגורים ייבנה במקום בו עמד מפעל כתר פלסטיק

גיא ליברמן

20.7.2008 / 17:13

הקרקע , ליד שוק הפשפשים, נרכשה ב-27 מיליון שקל. במקום ייבנה בניין מגורים של 75 דירות, שיימכרו לפי שווי של כ-18 אלף שקל למ"ר

היזם איציק ברוך רכש את הקרקע עליה פעל במשך שנים רבות מפעל כתר פלסטיק ביפו תמורת 27 מיליון שקל. הקרקע נמצאת ברחוב בן גמליאל, סמוך לשוק הפשפשים - אזור המרכז תשומת לב רבה בקרב נדל"ניסטים בשנה האחרונה. שווי העסקה מצביע על מחיר קרקע לדירה של 4,800 שקל למ"ר, כאשר לדברי מקורבים לעסקה, הדירות יימכרו לפי שווי של 16-18 אלף שקל למ"ר.

המתחם בו פעל המפעל הוקם בסוף שנות ה-40, כאשר גודלו עומד על כ-2.7 דונמים. כיום ניצב במקום "בית האשל" שלצידו ייבנה מבנה מגורים חדיש בן שלושה אגפים. בשנים האחרונות עומד המתחם מיותם ברובו, לאחר שפעילותו של המפעל הועתקה מחוץ ליפו. בשנים האחרונות ניסו בכתר פלסטיק למכור את המגרש, ללא הועיל, אלא שכיום, עם הפריחה הנד"לנית של יפו, הדרך לעסקה התקצרה.

לדברי מקורב לעסקה, ביקשו בכתר פלסטיק לבצע תהליך של התמחרות על הקרקע, אלא שברוך הצליח לשכנע את החברה למכור לו את הנכס, לפני תהליך ההתמחרות. לדברי אותו גורם, המשא ומתן בין שני הצדדים היה מהיר. ברוך פועל בשנים האחרונות בצורה ממוקדם בתל אביב, כשבין היתר הוא היה בין ראשוני היזמים שרכשו בשנים האחרונות מבנים במתחם גן החשמל. בנוסף הוא מעורב ברכישת מלון ירושלים במתחם המושבה האמריקאית, בעסקה שנאמדת ב-50 מיליון שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • יפו
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully