וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה חושבות חברות התקשורת על ההקלות לבזק?

אמיתי זיו

21.7.2008 / 12:40

בבזק זועמים על החלטת משרד התקשורת לפתוח בהליך שימוע עם חברות תקשורת ובראשן חברת HOT בנושא הקלות הפיקוח בתעריפים

בכירי בזק זועמים על החלטת שר התקשורת מהשבוע, לפתוח בהליך שימוע פתוח בנושא ההקלות הצפויות לחברת בזק. משרד התקשורת מתכוון כעת, לקיים הליך שימוע פתוח, שבו כל אחת מחברות התקשורת יוכלו להשמיע את דעתן בנושא ההקלות שבזק צפויה לקבל בחודשים הקרובים. בכך, מקבל המשרד את עמדות חברות התקשורת המתחרות, שדרשו שקולן ישמע, ובראשן חברת HOT, שמכתבה בעניין פורסם כאן לראשונה. טרם ההחלטה מהשבוע, הכוונה במשרד הייתה לקיים את הדיון בהקלות רק מול בזק עצמה.

הרקע להקלות בבזק הוא ירידת נתח השוק של החברה אל מתחת ל- 85% בשוק הפרטי, דבר הצפוי לקרות בשבועות הקרובים. בזק צפויה לקבל גמישות תעריפית נרחבת יותר, אופציה לשיווק חבילות תקשורת יחד עם yes, וכן בזק בינלאומי צפויה לקבל רישוי להפעלת טלפוניה פנים ארצית.

בבזק כועסים על התזמון המאוחר של המשרד להחליט ללכת לשימוע, ויתרה מזאת על ההחלטה לפתוח את השימוע לחברות נוספות - דבר שיאריך את התהליך עוד יותר. בבזק טוענים כי החברה העבירה בשנה החולפת מספר מכתבים למשרד התקשורת בו הם מבקשים לקיים את הדיון בנושא מוקדם ככל האפשר לאור ירידת נתח השוק של החברה. כעת, בזק כבר תגיע לנתח שוק של 85% שבו החברה יכולה לקבל הקלות, אך ההתנהלות האיטית של משרד התקשורת גורמת לבזק להפסדים נוספים.

  • עוד באותו נושא:
  • בזק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully