וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדויטשה בנק חוזרים על המלצת "קנייה" לדלק רכב: "נפילה של 20% בחודש היא נקודת כניסה טובה להשקעה"

נתן שבע

21.7.2008 / 12:55

בדויטשה צופים גידול של 20% במספר כלי הרכב שתמכור החברה ב-2008; מחיר היעד גבוה ב-35% ממחיר השוק

בדויטשה בנק חוזרים על המלצת "קנייה" למניה, במחיר יעד של 67 שקל - 35% מעל מחירה של המניה בשוק הבוקר, בפתיחת המסחר. בדויטשה בנק מציינים כי הירידות האחרונות במניית יבואנית כלי הרכב מאזדה ופורד, יכולות לשמש נקודת כניסה טובה להשקעה במניה. "דלק רכב מעניקה תשואת דיווידנד דו ספרתית ונסחרת במכפיל של 9 על רווחי 2008, לעומת מכפיל היסטורי של 12-10, עם סיכוי נמוך לירידה נוספת", כותבים שם.



בדויטשה בנק ממשיכים להעדיף את מניית החברה, בעיקר בשל הביקוש הגובר לכלי הרכב שהיא מייבאת, החוזק של השקל ומדיניות הדיווידנדים שלה. בדויטשה מעריכים כי דגמי החברה זכו לביקושים גבוהים גם ברבעון השני, וכי היא לא נתקלה בירידה בביקוש מצד לקוחותיה בחברות הליסינג. בדויטשה צופים צבר הזמנות חזק להמשך השנה.



כלכלני דויטשה מעריכים כי החברה תגדיל את היקף כלי הרכב הנמכרים ב-2008 ב-20% - אם כי הם צופים כי ההאטה בכלכלה תוביל להאטה מסוימת גם במכירות בשנה הבאה, ומכמתים במודל שלהם צמיחה של 7% בשנה הבאה.



78% מיחידות כלי הרכב שנמכרו ברבעון השני, להערכת דויטשה, נקובים במטבע הין -שהשקל התחזק לעומתו ב-15% ברבעון השני. התחזקות זו נמשכה גם אל תוך חודש יולי, וצפויה לשפר את שיעורי הרווחית של החברה.



"דלק רכב מספקת תשואת דיווידנד של 12% בשנה, עובדה שמספקת לבדה תשואה נאה בתקופה של שווקים תנודתיים", כותבים שם. בדויטשה לא צופים כי קבוצת דלק תמשיך לממש ממניות החברה, היות שבקבוצה לא רוצים לרדת מתחת לשיעור החזקה של 50% מהחברה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully