וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגל תספק מערכת שליטה עירונית לעיר בירה באסיה בהיקף כולל של 3 מיליון דולר

שמואל שוסטר

21.7.2008 / 13:49

היקפו של השלב הראשון מוערך ב-650 אלף דולר



מערכות ביטחון, יצרנית מערכות האבטחה תתקין מוקד שליטה ובקרה באחת מערי הבירה של אסיה. המערכת, המכונה "מצודה" תשולב בפרויקט שצפוי להכניס לחברה כ-3 מיליון דולר. היקפו של השלב הראשון של הפרויקט מוערך בכ-650 אלף דולר וצפוי להסתיים עד סוף אוגוסט 2008.



המערכת תשלב בין מערכות השליטה, הבקרה והאבטחה בעיר בירה זו, ותגן על מקומות ציבוריים, פארקים ומוסדות חינוך, מפני וונדליזם, פריצות ומעשי אלימות.



לדברי יזהר דקל, מנכ"ל מגל, "הזמנה זו מחזקת את מעמדה של מגל כספק מוביל של פתרונות אבטחה מוניציפלית, ותואמת את האסטרטגיה של החברה להרחבת מאמצי השיווק והמכירה של מערכת "מצודה" גם מחוץ לישראל. הזמנה זו מהווה ציון אבן דרך משמעותית, ואנו נמצאים כעת במשא ומתן על פרויקטים בינלאומיים נוספים".



מגל סיימה את הרבעון הראשון של 2008 עם זינוק של 86% בהכנסות שהסתכמו ב-26.3 מיליון דולר לעומת הכנסות של 14.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד בשורה התחתונה רשמה החברה הפסד נקי של 236 אלף דולר או 2 סנט למניה. לעונת רווח של 300 אלף דולר או 3 סנטים למניה ברבעון המקביל אשתקד.



מתחילת השנה הוסיפה מניית מגל כ-25% לערכה והיא סיימה את המסחר ביום שישי במחיר של 7.6 דולר המשקף לחברה שווי של 79 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully