וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן ההון סיכון של יונתן לייטרסדורף השקיעה 18 מיליון דולר באלמה מדיקל - חברה המטפלת בצלוליט

גיא גרימלנד

21.7.2008 / 14:59

אלמה היא מתחרה ישירה של חברת סינרון הישראלית



קרן ההון סיכון אל קפיטל פרטנרס של יונתן לייטרסדורף, השקיעה 18 מיליון דולר באלמה מדיקל האמריקאית, חברה המתמחה בתחום האסתטיקה ומתמקדת בטיפול בצלוליט. בסבב גיוס השתתפו גם משקיעים חדשים: המברכט וקוויסט ומשקיעים קיימים: ת'רי ארצ' פרטנרס ו-EDF ונצ'רס. הכסף שגוייס ישמש למסחור טכנולוגיית SmoothShapes של אלמה, המאושרת על ידי ה-FDA, וכן לפיתוח טכנולוגיות נוספות של החברה בתחום עיצוב הגוף. אלמה היא מתחרה ישירה של חברת סינרון הישראלית.



מערכת SmoothShapes מבוססת על טכנולוגיה קניינית בשם פוטומולוגיה (Photomology) לטיפול בגורמים לצלוליט. המנגנון של הטכנולוגיה משלב לייזר ואנרגיית אור יחד עם ואקום ומסאג' מכני להשפעה על רקמת העור התחתונה, האחראית למראה האופייני לצלוליט. התוצאות אמורות להביא לשיפור במראה הצלוליט.



לדברי עודד וייס, שותף ומנהל הכספים באל קפיטל פרטנרס: "אלמה מצטרפת לעוד שש חברות נוספות במיגזר הבריאות (מתוך 15 סך הכל) בהן מושקעת אל קפיטל, בהן גם חברת Protez שפיתחה אנטיביוטיקה חדשה לטיפול בחיידק הטורף, ונרכשה רק לאחרונה על ידי נוברטיס תמורת 400 מליון דולר". (100 מיליון דולר במזומן וסכום נוסף של עד 300 מיליון דולר בהתאם להשגת אבני דרך בפיתוח).


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully