וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: החוזים העתידיים מורים על עליות של עד כ-1% במדדים המובילים לפני פתיחת המסחר

ניר צליק

21.7.2008 / 15:17

אלדין, סרגון ורדקום ייסחרו על רקע דו"חותיהן הרבעוניים



החוזים העתידיים על המדדים המובילים בוול סטריט מורים על עליות של עד כ-1% בפתיחת יום המסחר הראשון של השבוע.







שבוע המסחר הקודם הסתיים במגמה מעורבת, כאשר דאו ג'ונס עלה ב-0.4% ל-11,497 נקודות ובסיכום שבועי עלה ב-3.6%; נאסד"ק איבד 1.3% ל-2,283 נקודות ובסיכום שבועי עלה ב-2%; ו-S&P 500 נסחר ללא שינוי, ברמה של 1,261 נקודות ובסיכום שבועי עלה ב-1.7%.



בגזרת המקרו, לא צפויים היום אירועים מיוחדים במסחר. המשקיעים יישאו עיניהם לנאומו של בן ברננקי, נשיא הבנק הפדרלי, מחר בוועדת הבנקאות בסנאט, בדיון על המדיניות המוניטרית. מחיר החוזים העתידיים על הנפט לחודש אוגוסט נסחר כעת במחיר של 130.31 דולר לחבית, עלייה של 1.1%. אחרי סגירת המסחר צפויות יצרנית המחשבים אפל, ענקית כרטיסי האשראי אמריקן אקספרס ויצרניות התרופות שרינג פלו ומרק לפרסם את דו"חותיהן הרבעוניים.



רוש, יצרנית התרופות הגדולה בשווייץ, הודיעה על כוונתה לרכוש את חברת ג'ננטק תמורת 43.7 מיליארד דולר, על מנת לשלוט באופן מלא ביצרנית הגדולה בארה"ב של טיפולים בסרטן. רוש כבר מחזיקה ב-56% מג'ננטק, ואחראית על שיווק תרופותיה בעולם. זוהי אחת הרכישות הגדולות בעולם השנה.



רוש הגישה הצעת רכש בסך 89 דולר למניה במזומן - 8.8% יותר ממחיר הסגירה של מניית ג'ננטק ביום שישי. דירקטוריון ג'ננטק צפוי להקים ועדה עצמאית לבחינת הצעת הרכש, בה לא ישתתפו נציגיה של רוש בדירקטוריון ג'ננטק.



במניות הישראליות, בהמשך לאזהרת הרווח שפירסמה בתחילת החודש, דיווחה החברה על הכנסות של 26.4 מיליון דולר ברבעון השני של 2008. מדובר בגידול של 4% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.



לדברי החברה, ההכנסות מפתרונות להגנה על תוכנות מפני העתקות בלתי חוקיות (Software DRM) הסתכמו ב-16.4 מיליון דולר, בדומה להכנסות ברבעון המקביל אשתקד. ההכנסות מפתרונות להגנה על רשתות ארגוניות (Enterprise Security) עלו ב-11% ל-10 מיליון דולר, לעומת הרבעון המקביל אשתקד.



ממשיכה לרשום הפסד רבעוני, לאחר שהצליחה לעבור לרווחיות ברבעון הרביעי של 2007. הכנסותיה של יצרנית הציוד לניטור רשתות הסתכמו ברבעון השני של 2008 ב-3.7 מיליון דולר - גידול של 57% לעומת הכנסות החברה ברבעון המקביל אשתקד, שהגיעו ל-2.4 מיליון דולר.



עם זאת, מדובר בירידה לעומת הרבעון הראשון של 2008, אז רשמה החברה הכנסות של כ-4.5 מיליון דולר. בשורה התחתונה צימצמה החברה את ההפסד הנקי שהסתכם ב-1.8 מיליון דולר, או 37 סנט למניה, לעומת הפסד של 3.5 מיליון דולר או 85 סנט למניה ברבעון המקביל אשתקד.



מערכות ביטחון, יצרנית מערכות האבטחה, תתקין מוקד שליטה ובקרה באחת מערי הבירה באסיה. המערכת, המכונה "מצודה", תשולב בפרויקט שצפוי להכניס לחברה כ-3 מיליון דולר. היקפו של השלב הראשון של הפרויקט מוערך בכ-650 אלף דולר וצפוי להסתיים עד סוף אוגוסט 2008.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully