וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדקום מנצלת את המומנטום במזרח: הגדילה את המכירות ברבעון השני ב-57% לכ-3.7 מיליון דולר

שמואל שוסטר

21.7.2008 / 15:27

החברה צמצמה את ההפסד הנקי ל-1.8 מיליון דולר לעומת הפסד של 3.5 מיליון דולר ברבעון המקביל



ממשיכה לרשום הפסד רבעוני לאחר שכבר הצליחה לעבור לרווחיות ברבעון הרביעי של 2007. הכנסותיה של יצרנית הציוד לניטור רשתות הסתכמו ברבעון השני של 2008 ב-3.7 מיליון דולר - גידול של 57% לעומת הכנסות החברה ברבעון המקביל אשתקד, שהסתכמו ב-2.4 מיליון דולר. עם זאת, מדובר בירידה לעומת הרבעון הראשון של 2008, אז רשמה החברה הכנסות של כ-4.5 מיליון דולר.



בשורה התחתונה צמצמה רדקום את ההפסד הנקי שהסתכם ב-1.8 מיליון דולר, או 37 סנט למניה, לעומת הפסד של 3.5 מיליון דולר או 85 סנט למניה ברבעון המקביל אשתקד. בניכוי הוצאות בגין תגמול מבוסס מניות הסתכם הרווח הנקי של החברה ב-1.7 מיליון דולר, או 34 סנט למניה, בהשוואה להפסד נקי של 3.3 מיליון דולר, או 81 סנט למניה ברבעון השני של 2007. החברה מסרה כי במהלך הרבעון הועמדה לרשותה הלוואה בהיקף של 2.5 מיליון דולר, וכי סכום זה משתקף במאזן החברה החל מה-30 ביוני, 2008 תחת סעיף הלוואות והון עצמי.



דוד ריפשטיין, נשיא ומנכ"ל רדקום, אמר בעקבות פרסום הדו"חות כי: "אנו מרוצים מהגידול המשמעותי בהכנסות ברבעון הנוכחי לעומת הרבעון המקביל בשנה הקודמת, עם עלייה של 47% במחצית הראשונה של השנה בהשוואה למחצית הראשונה אשתקד. יחד עם זאת, ההכנסות לא עמדו בציפייתנו בעקבות האטה בתהליך המכירות המלווה את ההאטה בשווקי התקשורת באירופה ובצפון אמריקה". ריפשטיין הוסיף כי "חווינו עלייה משמעותית במכירות בשווקים המתפתחים, ששמנו לנו אותם למטרה, במיוחד בדרום אמריקה ובמזרח הרחוק. עלייה זו הגדילה משמעותית את מספר וגודל ההזדמנויות העומדות לפנינו. בנוסף, אנו מאמינים ששווקי ה-IMS ימשיכו להראות גידול, וישמשו כמנוע שיוביל את החברה קדימה במהלך השנים הבאות".



רדקום, המפתחת פתרונות ניטור לרשתות תקשורת עבור יצרני ציוד וספקי תקשורת, החליטה לפני כשנתיים על שינוי אסטרטגי במודל העסקי. ההחלטה התקבלה לאחר שהחברה חוותה נפילה במכירות והפסדים כבדים, מה שהביא לארגון מחדש במבנה המכירות, והחלפת ערוצי ההפצה של החברה. במסגרת הארגון מחדש החליטה החברה לרכז את פעילות מחוץ לארה"ב תוך מתן דגש על השווקים של מזרח אירופה אסיה ודרום אמריקה.



לאחרונה ביצעה רדקום מהלך של איחוד מניות במטרה להמשיך ולהיסחר בבורסת נאסד"ק לאחר שמנייתה נסחרה מתחת לרף המינימום. במסגרת התוכנית צימצמה רדקום את מספר המניות הכולל של החברה מ-39,990,680 מניות רגילות ל-9,997,670 מניות בלבד. איחוד המניות ניכנס לתוקפו ב-16 ליוני.



עם סיום המסחר ביום שישי עמד מחירה של מניית החברה על 2.38 דולר למניה. מחיר המשקף לחברה שווי של כ-11 מיליון דולר בלבד. מתחילת השנה איבדה מניית החברה כ-88% מערכה.






טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully