וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השד לא נורא כל כך: בוטל קנס של 550 אלף דולר שהוטל על CBS בגין חשיפת השד של ג'נט ג'קסון

עפרה שלו

21.7.2008 / 18:08

בית משפט לערעורים קבע כי נציבות התקשורת הפדרלית "נהגה בצורה שרירותית וגחמנית"



בית משפט פדרלי לערעורים ביטל קנס בסך 550 אלף דולר שהוטל על רשת הטלוויזיה האמריקאית CBS בעקבות חשיפת השד של הזמרת ג'נט ג'קסון במהלך שידור מופע המחצית של משחק הסופרבול בשנת 2004.



צוות של 3 שופטים בבית המשפט בפילדלפיה פסק כי נציבות התקשורת הפדרלית (FCC) "נהגה בצורה שרירותית וגחמנית" כשהטילה את הקנס בגין שבריר שנייה בו נראה עירום על המסך.



בית המשפט קבע כי ה-FCC חרג מנוהג בן 30 שנה, במסגרתו נקנסו שידורים רק כשהיו כה קיצוניים עד שגרמו לצופים זעזוע קשה. ה-FCC "אינה יכולה לשנות דפוס פעולה מבוסס מבלי לספק התראה והסבר מנומק לשינוי המדיניות", אמר בית המשפט.



לאחר "תקלת המלתחה" של ג'קסון, התנצלה CBS בפני העם האמריקאי ואמרה כי תנקוט באמצעים באופן מיידי כדי למנוע הישנות של אירועים דומים. עם זאת, הגישה CBS ערעור על הקנס הכבד.



ה-FCC מסרה אז בתגובה כי בכוונתה "להגן בתקיפות" על החלטתה לקנוס את רשת הטלוויזיה, וכי "התעקשותה של CBS כי תקרית מופע המחצית לא היתה מגונה, מעידה על נתק בין הרשת לבין העם האמריקאי". עוד נאמר בתגובת ה-FCC כי "מיליוני הורים, כמו גם חברי קונגרס, מבינים את מה ש-CBS לא מצליחה להבין: התקלה במלתחה של ג'נט ג'קסון בהחלט היתה מגונה".



"תקלת המלתחה" של ג'קסון גררה כ-530 אלף תלונות רשמיות ל-FCC מצד צופי טלוויזיה אמריקאים, ועוררה דיון לוהט בארה"ב על הצורך בהגדלת הקנסות על עבירות של חוסר צניעות בשידורי טלוויזיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully