וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

USD

22.7.2008 / 7:43

הדולר נסחר במגמת מעורבת מול מרבית המטבעות בפתיחת שבוע המסחר. ללא נתונים משמעותיים מצד הכלכלה הגדולה בעולם, פרסום דוחות כספיים יחד עם מחיר הנפט ממשיכים להניע את שוק המטבעות. אמש הגיע תורו של בנק אוף אמריקה, הבנק הגדול בתחום הבנקאות הקמעונאית בארה"ב, דיווח על ירידה של 41% ברווח הנקי ברבעון השני מספר שעלה על ציפיות האנליסטים. בנק אוף אמריקה הוא הבנק החמישי שמפרסם דוחות כספיים מעל הציפיות לאחר שבשבוע שעבר פורסם דוחות של הבנקים: וולס פרגו, ג'"פי מורגן וסיטי גרופ. הדוחות החיובים מחזקים את הביטחון במגזר בבנקאות וגרם לשווקים הפיננסים לסגור את היום בירוק. הנתון היחיד שפורסם אמש בארה"ב היה מדד המדדים המובילים אשר יצאה בהתאם לציפיות. היום צריך להתפרסם בארה"ב מחירי בתים.



מחיר הנפט עלה וחזר להיסחר מעל 130 דולר לחבית ושערו הגבוה נרשם אמש ב- 132.05 דולר לחבית. התחזקות של הזהב ה"שחור" נרשמה בעקבות חששות כי סופת הטרופית "דולי" עלולה להגיע למפרץ מקסיקו על אבר אזור הפקת נפת של חרה מקסיקנית.



EUR

ללא נתונים כלכליים המטבע האירופאי נסחר בטווח מחירים צר מול הדולר כאשר הוא לא מצליח להתחזק מעבר ל 1.5900 אך גם לא להיחלש מתחת ל 1.5800. ההתחזקות הקלה של האירו הגיע על רקע עליה במחיר הנפט אשר תומך במטבע האירופי. גם היום לא צפויים פרסומי נתונים משמעותיים ביבשת הישנה. האירו התחזק גם מול הין אשר הצמד רשם שיא חדש ברמות של 1.6990

GBP

הפאונד התחזק אמש מול הדולר אך הצמד פאונד/דולר לא הצליח לשבור את רמת התנגדות ב-2.0000. בבחינת נתונים פורסם אמש בבריטניה סקר מחירי בתים של Rightmove אשר יצא נמוך מהצפי ומוכיח כי משבר הנדל"ן באנגליה הולך וגובר. היום נגיד בנק המרכזי באנגליה, קינג, אמור לנאום.

AUD

גם הדולר האוסטרלי התחזק אמש מול עמיתו האמריקאי. בשעות הלילה שבין ראשון לשני פורסם באוסטרליה מדד המחירים ליצרן אשר הפתיע לרעה ורשם ירידה ל- 1.0% מול צפי של- 1.6%. למרות הנתון הכושל הדולר האוסטרלי הצליח להישאר מעל 0.9700 על רקע המגמה אנטי דולר(אמריקאי) שמאפיין את שוק המט"ח מזה שבוע. היום לצפויים להתפרסם באוסטרליה נתונים משמעותיים

עוד בוואלה!

תתחילו לחסוך לכל המשפחה בהוצאות של הסלולר! בואו לשמוע עוד

לכתבה המלאה

ILS

הביצוע המרשים ביותר של אתמול ביצע הדולר האמריקאי מול השקל לאחר שהצמד עלה ב-1.77% ונסחר בשעות הערב בין הבנקים סביב רמות של 3.4580.לאחר אתמול, הדולר רשם עלייה של 7% מול השקל מאז התערבותו של נגיד בנק ישראל לפני שבועיים. התחזקות הדולר מתבסס בעיקר בציפיות השוק כי נגיד בנק ישראל יותיר את גובה הריבית ללא שינוי על רמה של 3.75% בפגישתו הקרובה ב 28 לחודש לאחר שהמדד המחירים לצרכן בחודש יוני עלה בצורה מתונה יותר מהצפוי יחד עם ההתקררות היחסי בשוק הסחורות והאנרגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully