וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יד2 עובר ליד ראשונה

דניאל שמיל

22.7.2008 / 8:08

האתר שהתמקד עד כה במודעות למכירת רכב משומש נכנס לשוק הרכב החדש. יתחיל בקרוב גם להתחרות במחירון של לוי יצחק

אתר הלוחות יד2 מסתער גם על שוק הרכב החדש. האתר, שהתמקד עד כה במודעות למכירת רכב משומש, ישיק ביום ראשון קטלוג רכב חדש. הקטלוג, שיופיע בכתובת, מכיל את כל דגמי המכוניות שנמכרים בישראל. כל דגם מלווה במפרט טכני ובסרטון וידיאו.

למשתמשי האתר מוצעים שירותים משלימים: הזמנת נסיעת מבחן, טרייד-אין, מימון, רכישה בליסינג ועוד. חלק ניכר מסרטוני הווידיאו צולמו בישראל ומוגשים על ידי ראם סמואל. רוב מבחני הדרכים הם מתוצרת מגזין הרכב "הגה". ביום ראשון יושק האתר בקמפיין טלוויזיה ייעודי בערוץ 2, בהיקף של כ-100 אלף דולר. סמנכ"ל פיתוח עסקי של יד2, רועי שגב: "רבים מאלה שמוכרים רכב משומש קונים רכב חדש, ואנחנו רוצים להציע פתרון כולל לכל מי שמחפש רכב בישראל - משומש או חדש. בדיוק כמו שאנחנו עושים בתחום הנדל"ן".

במהלך החודשיים הקרובים ישיק יד2 גם מחירון למכוניות משומשות. המחירון, מקווים אנשי יד2, יהיה חלופה אמיתית למחירון ששולט בשוק כבר שנים ארוכות - מחירון לוי יצחק. שגב: "רוב שוק המשומשות בישראל מתנהל דרכנו. אנחנו זה השוק, ולכן יהיה לנו קל ומדויק יותר לערוך דגימות סטטיסטיות ולקבל נתונים של עסקות שבוצעו בפועל, וכך לפרסם ברשת מחירון מהימן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully