וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזק מסתירה את המסלול הזול ביותר שלה?

בר חיון

22.7.2008 / 9:10

בזק אינה מיידעת את לקוחותיה על מסלול חדש שמציע תעריפים נמוכים מאוד ושומרת אותו כקלף מיקוח ללקוחות שמודיעים על רצונם לנטוש

האם בזק מצניעה מסלול תעריפים זול במיוחד במטרה לשווקו ללקוחות נוטשים? מבדיקת TheMarker עולה כי בזק אינה מיידעת את לקוחותיה על מסלול חדש שמציע תעריפים נמוכים מאוד בהשוואה למסלוליה האחרים - זאת על אף שהחוק מחייב אותה לפרסם כל מסלול תעריפים חדש.

במסלול החדש שמציעה בזק מקבל הלקוח, בעבור תשלום חודשי של 1.9 שקלים, 200 דקות חינם בשעות הערב (בין 19:00 לחצות באמצע השבוע, ובערבי שבת מ-13:00 עד 7:00 למחרת). מדובר בתעריף נמוך כמעט פי חמישה מהתעריף הרגיל של בזק בשעות הערב. בנוסף, בניצול מלא של 200 הדקות, התעריף יורד מתחת לאגורה לדקה, והוא זול יותר אף מעלות דקה במסלולי 2,000 דקות חינם אצל מתחרותיה של בזק - HOT ו-012 (על אף ש-200 הדקות בבזק הן לשימוש בשעות הערב בלבד).

מבדיקת TheMarker, בשיתוף אתר "כמהזה" להשוואת מחירי תקשורת בישראל, עולה כי בזק אינה מציעה את המסלול ללקוחות המבקשים לדעת על מסלולים חדשים או על דרכים להוזלת החשבון החודשי. מסלול זה גם אינו מצוין יחד עם מסלולי "אפס אגורות לדקה" המפורסמים באתר בזק, שמחירם החודשי הוא 12.9-14.9 שקל לאותה כמות דקות. בנוסף, על אף שהחוק מחייב את בזק לפרסם כל מסלול תעריפים חדש בעיתונים היומיים ובאתר האינטרנט שלה, החברה עדיין לא פירסמה את המסלול בעיתונות, ופרטים אודותיו קשים מאוד לאיתור באתר החברה.

רק לאחר שבתור לקוח סמוי איימנו בנטישת החברה הועברנו למחלקת קשרי הלקוחות, שם הוצע לנו לבסוף המסלול. כששאלנו במוקד שירות הלקוחות מדוע לא יידעו אותנו על המסלול, אמרה הנציגה כי היא בעצמה לא ידעה עליו.

ב"כמהזה" מציינים כי המסלול החדש של בזק משתלם בניצול של יותר מ-40 דקות בחודש, מכיוון שאז מתחיל המחיר לרדת מהתעריף הרגיל - 4.61 אגורות לדקה.

מבזק נמסר בתגובה: "מדובר במבצע שאושר לאחרונה על ידי משרד התקשורת ומוצע לכל לקוחות בזק במוקדי החברה. טרם נעשתה פעילות פרסומית בנוגע למבצע. בזק תצא בעתיד ועל פי שיקול דעתה בקמפיינים פרסומיים למבצע, כפי שיצאה בחצי השנה האחרונה בשלושה קמפיינים פרסומיים למבצעים אחרים".

  • עוד באותו נושא:
  • בזק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully