וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

120 מ"ר ב-1.2 מיליון דולר: בריטי רכש מגרש בנוה צדק ב-10,000 דולר למ"ר

גיא ליברמן

22.7.2008 / 9:12

התוכנית החלה על האזור מאפשרת בניית מרתף בגודל 100% משטח המגרש ובנייה של 200-240 מ"ר מעל הקרקע

המגרש נרכש לפני כמה שנים על ידי תושב חוץ אחר, והוא עמד ריק לאחר שבעליו החליט שלא להתגורר בו. לדברי המתווך אורן כץ מסוכנות התיווך נדל"ן נוה צדק שביצע את העסקה, הבעלים החדש עדיין לא החליט אם להרוס את המבנה ולהקים תחתיו בית חדש, או לשמור את הבית ולשפצו.



אבל מה כבר אפשר לעשות במגרש כה קטן? מתברר שלא מעט. התוכנית החלה על האזור מאפשרת בניית מרתף בגודל 100% משטח המגרש וכן בנייה של 200-240 מ"ר מעל הקרקע, כך שהעסקה מגלמת מחיר של 4,285 דולר למ"ר זכויות בנייה.



הבתים לשימור יותר אטרקטיוויים מהמגדלים



לדברי אנשי נדל"ן, בעוד ענף מגדלי היוקרה בתל אביב סובל באחרונה מירידות בביקושים מצד תושבי החוץ, מבנים לשימור ושכונת נוה צדק ממשיכים לרכז אליהם ביקושים גבוהים: "בתל אביב מרגישים את ההדף של המשבר העולמי, וכן את ההאטה בביקושים מצד תושבי חוץ, אלא שמספר עסקות שהתבצעו בשכונה, כולל האחרונה, מוכיחות כי שוק היוקרה עדיין שומר על עצמו", אומר כץ.



מה הסוד של נוה צדק ושל המבנים לשימור? "בעלי הון שמגיעים לכאן לרכוש נכסים, מתרשמים פחות מהמגדלים", מסביר מתווך תל אביבי. "לטענתם, מגדלים הם מוצרים אוניוורסליים, שדומים, פחות או יותר, בכל העולם, ושהיצע הדירות שבהם הוא רב יחסית. כמו כן, המיקומים של רוב המגדלים התל אביביים אינם מרשימים אותם. לעומת זאת, הבתים לשימור באזור העיר הלבנה ושכונת נוה צדק הם בתים ייחודיים, הן מבחינת הארכיטקטורה והן מבחינת המיקום שלהם, בלב העיר, ושהמלאי שלהם פוחת והולך. לכן, למרות המשבר העולמי, ניתן לראות יותר עסקות במבנים כאלה מאשר במגדלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully