וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמח המרמן ויורוקום נדל"ן רכשו דונם ברחוב יצחק אלחנן בתל אביב ב-22.5 מיליון שקל

גיא ליברמן

22.7.2008 / 9:08

הדירות יימכרו במחיר ממוצע של 45 אלף שקל למ"ר

על הקרקע, עליה פועל כיום חניון, ייבנו כ-40 לופטים במבנה בן חמש קומות. המבנה יהווה המשך ישיר לפרויקט המגורים היוקרתי אותו מתחילות לבנות החברות בימים אלה, יחד עם קבוצת יהלומנים מאירופה תחת השם White City Residence - הידוע גם כמגדל בנווה צדק.



עוד נודע, כי בימים אלה מסיימים בחברות להכין את התוכניות לבניית המבנה החדש, כדי להגישן לאישור הוועדה המקומית לתכנון ובנייה של תל אביב. כחלק מהתוכנית יתחבר המבנה תת קרקעית למגדל המגורים, כדי שדייריו יוכלו לקבל שירותים של חדר כושר, ספא, בריכה ואף חניות שיבנו בו.



אתמול קיימו החברות מסיבת עיתונאים שבה השיקו את פתיחת השיווק של הפרויקט שיכלול מגדל בן 30 קומות ומבנה נוסף בן חמש קומות. בסך הכל ייבנו 168 דירות, אליהן כאמור יתווספו 40 דירות נוספות במבנה הנוסף שנרכש כעת.



נציגי החברות ציינו כי על שולחנה של הוועדה המקומית לתכנון ובנייה של תל אביב מונחת בקשתם להגביה את המגדל ב-10 קומות נוספות - כך שיגיע לגובה של 40 קומות.



לדברי היזמים, העלות הממוצעת לדירות בפרויקט תהיה כ-45 אלף שקל למ"ר בממוצע, כאשר דירות הפנטהאוז יימכרו לפי 100 אלף שקל למ"ר. מדובר במחירים גבוהים מהמחירים הממוצעים בהם נמכרו הדירות במגדל היוקרתי השכן - רוטשילד 1, אותו בונה חברת חבס, וששיווקו הסתיים לפני כמה שבועות. היזמים צופים להכנסות של 825 מיליון שקל (לא כולל המבנה הנוסף).



כחלק מהפרויקט תיבנה על רחוב יצחק אלחנן שדרה חדשה שתחבר בין שדרת רוטשילד לרצועת החוף. לדבריו של אדריכל הפרויקט אבנר ישר, השדרה ושיפוץ הרחוב תהווה תרומה חשובה לקהילה.



היזמים הציגו את שיתוף הפעולה, שהפרויקט יקיים עם בית האופנה ארמאני קאזה מילאנו. במסגרתו ימכרו כל הדירות בפרויקט עם ריהוט מלא מבית האופנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully