וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זירת המחירונים מתחממת: יד2 משיק קטלוג אינטרנטי של מכוניות חדשות

מעיין כהן

22.7.2008 / 9:18

מדובר בצעד ראשון לקראת מחירון רכב אינטרנטי וחינמי שיתחרה ביצחק לוי בהשקעה של מאות אלפי דולרים

בקטלוג יופיעו כל מותגי הרכב המשווקים בישראל והוא יכלול מפרטים טכניים, תמונות, סרטוני וידאו, מחירים ומבחני דרכים. השקתו היא צעד ראשון לקראת השקת מחירון רכב שיתחרה במחירון הרכב של יצחק לוי, צעד שמתכנן יד2 יותר משנה ועלותו הכוללת מוערכת בכמה מאות אלפי דולרים. כיום פועל מחירון הרכב של יצחק לוי באינטרנט באופן בלעדי באתר הלוחות win-win של ידיעות אחרונות. השירות מוצע בתשלום. מחירון יד2 יוצע לגולשים בחינם, והשקתו צפויה בעוד כחודשיים.



"באמצעות הקטלוג החדש יוכלו יבואני הרכב לפנות לקהל היעד שלהם בפרסום ממוקד צמוד חיפוש, באנרים וקדימוני וידאו", אמר שמוליק קורן, סמנכ"ל השיווק והמכירות של אתר יד2. "אין לי ספק כי כמו בזירת המסחר לכלי רכב מיד שנייה, גם בתחום כלי הרכב החדשים נהפוך עד מהרה לשחקן מרכזי ומוביל".



את הדגמים באולמות התצוגה מציג ראם סמואל, נהג מרוצי מכוניות בישראל ובאירופה בשנים 91'-2000 ופעמיים אלוף צרפת במרוצי ראלי. סמואל ישמש גם פרזנטור ויוביל את קמפיין ההשקה שיעלה ביום ראשון בטלוויזיה ובאינטרנט למשך יותר מחודש. עם השקת המחירון החדש צפוי לעלות קמפיין גדול נוסף.



מקור בענף הביע אתמול ספק באשר ליכולתו של יד2 להפוך למחירון הרכב המוביל: "במשך השנים קמו ללוי יצחק מתחרים רבים. בסופו של דבר, כשהולכים לקנות רכב צריך נקודת השוואה ראשונית, וזה יישאר לוי יצחק".



יד2 הוא אתר הלוחות הגדול בישראל, אשר על פי הערכות מרוויח יותר מ-10 מיליון שקל בשנה. האתר דורג בסקר TIM האחרון לחודש יוני במקום השמיני, לאחר שרשם צמיחה של 32% בשיעורי החשיפה השבועיים לעומת דצמבר 2007. לאחר כמה מגעים שלא צלחו עם גופים ישראליים, הודיעה באחרונה בעלי החברה, משפחת תל, כי 49% מיד2 נמכרו לחברת ההשקעות האמריקאית טייגר הולדינגס. שווי האתר לצורך העסקה לא נמסר, ושון תל, מנכ"ל האתר ומבעליו, הסכים לומר רק כי היה גבוה מ-74 מיליון שקל.



לוי יצחק שוהה בחו"ל ולא התקבלה תגובתו. ב-ynet סירבו להגיב.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully