וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוזמה ב-HOT: רוב התוכניות יועלו ל-VOD

אמיתי זיו

22.7.2008 / 9:26

השירות יאפשר לוותר על הממיר המקליט של החברה ומכירתו תופסק

Network PVR הוא שירות גמיש יותר מהממיר המקליט מבחינת הלקוח וגם פשוט יותר לתפעול. השירות אינו מצריך שיווק ממיר מיוחד ואף לא נדרשת התקנה של טכנאי. מובן שכל תוכן מחו"ל או מהערוצים 2 ו-10 שעולה ל-VOD מחייב הסכם בין HOT לבין בעל הזכויות, אך ל-HOT ולבעלי התוכן יש אינטרס להעלות תכנים בתשלום.



בחברה בוחנים בימים אלה אם קיים מודל עסקי לשירות. מבחינת yes השקת שירות כזה של HOT היא צעד בעייתי, משום שאין לה פתרון VOD כלשהו והיא מקדמת כחלופה את הממיר המקליט yesMAX.



בעבר נמסר מ-HOT כי הציבור מכיר היטב את ה-VOD וכי כיום חמישית מהצפיות של לקוחות הכבלים הם בתכנים על פי דרישה - רובם ב-VOD, אבל גם באמצעות ממיר מג'יק ושירות startover המאפשר לצפות בתוכנית מתחילתה גם בעת שידורה. HOT דיווחה כי ב-2007 היו 120 מיליון צפיות על פי דרישה ב-VOD בספריה שבה 7,000 פרטי תוכן.



כיום כחצי מלקוחות HOT בממיר הדיגיטלי הם גם לקוחות VOD. במספרים אבסולוטיים מדובר ביותר מ-400 אלף מנויי VOD. המחיר החודשי של מנוי לשירות הוא 12.90 שקל, כך שההכנסה של החברה מ-VOD, עוד לפני הזמנות סרטים נוספים בתשלום, היא יותר מ-5 מיליון שקל בחודש ויותר מ-60 מיליון שקל בשנה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully