וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר פישמן: ממליצים "תשואת יתר" למניית סיסקו; מחיר יעד 27 דולר

TheMarker

22.7.2008 / 14:01

בבית ההשקעות מאמינים שהמניה תציג שיפור משמעותי בטווח הקצר

"מניית Cisco נחלשה בכ-21% מהשיא והיא נסחרת כיום במכפיל 13 בלבד ביחס לתחזית הרווחים של 2009, העומדת על 1.70 דולר (קונצנזוס האנליסטים- 1.76 דולר).



המניה נסחרת כעת ברמת שפל של חמש שנים של מכפיל P/E. בשקלול השקפתנו לגבי תוצאות חיוביות בטווח הקצר למרות הסנטימנט השלילי, אנו מאמינים כי המניה תציג שיפור באופק זמן כזה.



הרבעון של Cisco יסתיים בשבת הקרובה ועל פי האינדיקטורים, נתוני ההזמנות מסתמנים כטובים מהצפוי. אנו מעריכים הכנסות של 10.33 מיליארד דולר, גידול רבעוני של 6% ו-10% שנתי. מקורות השיפור צפויים להיות גידול של כ-15% בהזמנות שירותים ושינוי למגמה חיובית בשווקים המתעוררים (כ-11%). סך פלח צפון אמריקה נותר במגמה מעורבת, כאשר חלק מהחטיבות מדווחות על גידול בהוצאה בעוד שאחרות נותרות בסביבה מאתגרת ביותר. האיזון הסקטוריאלי והגיאוגרפי של Cisco מאפשר לה להציג מגמות שיפור יחסיות.



Cisco צפויה להציג צמיחה מחוץ לארה"ב, עם התקדמות משמעותית בסין והודו. נראה כי יפאן סוף-סוף שינתה כיוון במונחי הוצאות המפיצים. התייצבות רחבה יותר בארה"ב ושיפור בפלח הצרכנים עשויים לאפשר לחברה להיבנות על סמך בסיסי ההכנסות המסורתיים שלה. Cisco אינה חסינה למגמות המאקרו כלכליות ויידרשו מנות גדושות של רוח גבית על מנת שהחברה תעמוד ביעדיה לשנת 2009, לדעתנו. בטווח הקצר עם זאת, צפויה Cisco להציג נתונים חיוביים."



בבית ההשקעות ממליצים "תשואת יתר" למניה. מחיר יעד 27 דולר (מחיר נוכחי 21.66 דולר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully