וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על אף ההאטה הכלכלית: הכנסות בית האופנה הרמס עלו ב-12%; ההכנסות הסתכמו ב-398.1 מיליון יורו

הדר תדמור

22.7.2008 / 14:32

העלייה בהכנסות מגיעה הודות לפתיחת חנויות חדשות וביקוש רב למוצרי החברה



בית האופנה הצרפתי הרמס (Hermes) רשם עלייה של 12% בהכנסותיו במחצית השנה הראשונה בעקבות פתיחתן של חנויות חדשות ובשל עלייה בביקוש למוצרי החברה, בעיקר צעיפי משי.



הכנסות החברה הסתכמו ב-398.1 מיליון יורו (634 מיליון דולר) במחצית השניה של שנת הכספים. צמיחת הכנסותיו של בית האופנה הצרפתי מהירה יותר מהמתחרים מכיוון שההאטה בצריכה הפרטית ברחבי העולם לא פגעה בביקוש למוצרים היוקרתיים של החברה, ביניהם תיקים שמחירם 4,000 דולר.



לעובדה שלא נפגעה הצמיחה של מכירות החברה יש שתי סיבות. הראשונה היא שלקוחות החברה הם בדרך כלל האנשים האמידים יותר, שפחות דואגים להידוק החגורה בימים של האטה בצריכה הפרטית. הסיבה השנייה נעוצה בכך שישנם צרכנים שמעדיפים להצטמצם ברכישת מוצרים אחרים כדי להמשיך ולרכוש את מוצרי יוקרה, לפי בנק HSBC.



"מוצרי היוקרה הפכו לצורך כזה שהצרכנים מעדיפים לחסוך במצרכים שנראים להם כסחורות - כאלה שאין להם תוכן רגשי או סטטוס חברתי", לפי דו"ח הבנק.



גם יצרנית מוצרי האופנה ברברי (Burberry) רשמה עלייה בהכנסותיה. ברברי, המייצרת בין היתר תיקים שנמכרים במחיר גבוה מ-2,000 דולר, רשמה עלייה של 22% בהכנסותיה ברבעון הראשון של שנת הכספים של החברה. זאת, הודות לעלייה בביקוש למוצרי החברה ופתיחת חנויות חדשות. הכנסות החברה הסתכמו ב-211 מיליון ליש"ט (421.5 מיליון דולר) ברבעון הראשון שהסתיים ביוני, לעומת הכנסות של 167 מיליון ליש"ט ברבעון המקביל ב-2007.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully