וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל ענקית האנרגיה הבריטית סנטריקה: אם לאנשים אין כסף לשלם להסקה - שילבשו שני סוודרים

סוכנויות הידיעות

22.7.2008 / 14:42

בדו"ח שפרסמה סנטריקה בסוף השבוע, הזהירה החברה כי מחירי הגז בבריטניה עשויים לעלות ב-70% עד 2010



ג'ייק אולריך, המנכ"ל של ענקית האנרגיה הבריטית סנטריקה, עורר סערה ציבורית בבריטניה בתחילת השבוע, לאחר שהמליץ לאנשים המתקשים להתמודד עם העלייה החדה במחירי האנרגיה ללבוש שני סוודרים כדי להתחמם בחודשי החורף.



את הדברים אמר אולריך לאחר פירסום דו"ח של סנטריקה, המחזיקה בבעלות על חברת בריטיש גז. בדו"ח פורסמה אזהרה על מחירי הגז להסקה בבריטניה שעשויים לזנק בכ-70% בשנתיים הקרובות. עלייה חדה שכזו עשויה להזניק את חשבון הגז של משפחות מסוימות במדינה עד ל-1,000 ליש"ט לחודש.



מחירי הגז להסקה בבריטניה עלו ב-15% מאז תחילת השנה, תוספת של 130 ליש"ט בממוצע לחשבון הגז החודשי. בפברואר, הפגינו מאות לקוחות מחוץ למשרדי סנטריקה, לאחר שהחברה דיווחה על רווח שיא של 571 מיליון ליש"ט בשנת 2007.



"אני חושב שהעלייה תוביל אנשים רבים לשנות את הטמפרטורה בבתיהם. אני לא רוצה לחזור לימי ג'ימי קרטר, אך אולי השנה אנשים ייאלצו ללבוש שני סוודרים במקום אחד", אמר אולריך.



דבריו של אולריך עוררו זעם בבריטניה, והארגון הבריטי להגנת הצרכן אנרג'י ווטש טען כי מדובר ב"סטירה בפניהם של משקי הבית" במדינה. "הדברים ממחישים עד כמה מנותקים מנהלי החברות מהמאבק היומיומי של לקוחותיהם לחמם את בתיהם", מסר דובר הארגון. אולריך עצמו מיהר להתנצל על דבריו, וטען כי הוא לא הובן כראוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully