וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציפיות להעלאת הריבית בארה"ב מקפיצות את הדולר בקרוב ל-1% מול היורו ל-1.5781 דולר

נמרוד הלפרן

22.7.2008 / 20:36

הדולר מתחזק ב-0.8% מול הין היפאני וב-1.3% מול הפרנק השווייצי

הדולר מתחזק ב-0.9% מול היורו לשער של 1.5781 דולר ליורו; מול הין היפאני מוסיף הדולר 0.8% לרמה של 107.25 ין לדולר. מול הפרנק השווייצי מוסיף הדולר 1.3% לשער של 1.0312 פרנק לדולר; המטבע האמריקאי מתחזק ב-0.6% מול הליש"ט, לרמה של 1.9915 דולר לליש"ט.



"אנחנו צריכים לשנות כיוון - והעיתוי המדויק של כך תלוי בהתפתחויות הכלכליות, אולם אני צופה כי היפוך המגמה יצטרך להתחיל במוקדם ולא במאוחר", אמר נשיא הבנק הפדרלי של פילדלפיה, צ'רלס פלוסר.



החוזים על הריבית הפדרלית בארה"ב (Fed Funds Futures), הנסחרים בבורסת החוזים של שיקגו ומשקפים את ציפיות השוק מהריבית הפדרלית - מעניקים כעת סיכוי של 47% לכך שהבנק הפדרלי יחליט להעלות את הריבית ב-0.25% לרמה של 2.25% בישיבתו בחודש ספטמבר, לעומת סבירות של 41% שהעניקו לכך אתמול. ישיבתו הקרובה של הבנק הפדרלי צפויה בעוד שבועיים, ב-5 באוגוסט.



שר האוצר האמריקאי, הנרי פולסון, אמר היום בנאום בניו יורק כי הוא בטוח כי הקונגרס יאשר חוק שתכליתו להגביר את האמון בענקיות המשכנתאות פאני מיי ופרדי מאק, ושב וחזר על עמדתו לפיה "דולר חזק הוא מאוד חשוב".



"הולכות וגוברות ההערכות כי הדולר מנסה להגיע לתחתית", אמר ראש מחלקת סחר מט"ח ב-AIG פייננשל, ג'ף גלדסטיין, בראיון לסוכנות הידיעות בלומברג. "ישנו מאמץ מתואם לחיזוק הדולר. הבנק הפדרלי מאוד מודאג מהאינפלציה", הוסיף.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully