וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים יפתח 33 סניפים ללקוחות מסחריים - עשרה מהם ייחנכו עוד ב-2008

שרון שפורר

23.7.2008 / 7:21

בבנק מקווים כי הם יסייעו להגדלת נתח השוק של הפועלים במגזר המסחרי - הקטן באופן משמעותי מזה של לאומי



>> בנק הפועלים מתכוון לפתוח 33 סניפים המיועדים למגזר המסחרי והעסקי בלבד. כמה סניפים - לכל היותר עשרה - ייפתחו ב-2008, ועד סוף 2009 ייפתחו השאר. בתוך כך, הבנק מתכנן לפתוח גם עשרות סניפי בוטיק קטנים במסגרת שירותי הבנקאות הקמעונית.



את התוכנית להתרחבות מערך הסניפים במגזר המסחרי מוביל ראש חטיבת הבנקות העסקית בבנק הפועלים, ציון קינן, המשמש גם משנה למנכ"ל הבנק. בבנק הפועלים מקווים להגדיל באמצעות התוכנית את נתח השוק במגזר המסחרי בכ-6%. נתח השוק של הפועלים במגזר זה קטן כיום באופן משמעותי מזה של בנק לאומי, המפעיל כ-25 סניפים המיועדים ללקוחות הבנקאות המסחרית. בנק לאומי פועל באמצעות שתי חטיבות נפרדות - מסחרית ועסקית - שאינן קשורות זו בזו.



תחום הבנקאות המסחרית בבנק הפועלים עוסק במתן שירותים פיננסיים לחברות בינוניות, שמסגרות האשראי המאושרות שלהן הן בדרך כלל בהיקף של 10-80 מיליון שקל. לתחום זה אחראית חטיבת הבנקאות העסקית. בבנק מתכננים לשפר בסניפים החדשים את השירות ללקוחות העסקיים והמסחריים ולהציע להם שירותי פאסיבה (פיקדונות), שירותי מסחר ושירותים בתחום סחר החוץ.



הסניפים ייפתחו בערים מרכזיות וסביב להן. שלא כמו סניפים קמעוניים, הם לא ימוקמו במקומות בולטים לעיני הציבור, אלא - למשל - בתוך בנייני משרדים. המיקום אמור להוזיל את דמי השכירות שישלם הבנק על הסניפים לעומת דמי השכירות המשולמים על סניפים קמעוניים. בכל סניף יעבדו 7-15 בנקאים, וכן אנשי מינהלה.



מערך הסניפים של בנק הפועלים הוא כיום הגדול בארץ, וכולל 252 סניפים. לבנק לאומי 214 סניפים, לדיסקונט 129 סניפים, למזרחי טפחות 116 סניפים, ולבינלאומי 88 סניפים (הנתונים נכונים לסוף 2007 ואינם כוללים חברות בנות).



בבנק הפועלים סירבו להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully