וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

012 סמייל מסרבת להתנתק מלקוחות

אביבית שיין

23.7.2008 / 11:33

למרות שביקשה מהחברה לנתק אותה מהאינטרנט ולבטל את הוראת הקבע, 012 המשיכה לחייב את הלקוחה וסירבה להחזיר את כספה

ט' החליטה לנסוע לטיול של כמה חודשים במזרח הרחוק. היו לה סידורים רבים לפני הנסיעה, ואחר מהם היה להתנתק משירותי האינטרנט. ט' הייתה מקושרת עם חברת 012 סמייל. בספטמבר 2007 פנתה ט' לחברה וביקשה שינתקו את חשבונה ויבטלו את הוראת הקבע שלה.

ט' יצאה לטיול וחזרה לאחר כחמישה חודשים. לתדהמתה, ראתה שבחודשים שעברו 012 סמייל המשיכה לחייב אותה בכל חודש בסכום של 103 שקל. בסך הכל חויבה בסכום של 527 שקל, כולל חיובים בסכומים שונים שט' לא הבינה את מקורם.

ט' פנתה לחברה, שם נמסר לה שנעשתה טעות, אך החברה אינה יכולה להשיב לה את הסכום שנגבה, אלא רק להציע לה זיכוי על הסכום להמשך התקשרות. ט' דחתה את ההצעה הנדיבה, ודרשה לקבל חזרה את הסכום שגבו ממנה ללא הרשאתה ולאחר שביקשה להתנתק. ואולם החודשים נקפו והכסף לא הושב.

בצר לה, פנתה ט' אלינו: "בחברה טוענים שזה לוקח זמן עד שמאשרים, וכשזה מאושר, זה לוקח עוד 45 ימי עבודה עד שהכסף נכנס לחשבון. התקשרתי לחברה פעמים רבות וכל הזמן הם טוענים שזה עדיין בטיפול. זה עניין עקרוני - נראה לי שהם לא שמים עלי".

פנינו אל 012 סמייל לקבלת תגובתם, אך שם לא הרבו בהסברים. תגובת החברה: "ברצוננו להתנצל בפני ט' על השירות שקיבלה, ולציין כי חשבונה זוכה לפני שהתקבלה פנייתכם".

במערכת TheMarker התקבלו באחרונה כמה תלונות שעניינן דומה: קשיים בהתנתקות ובקבלת שירות בחברת 012 סמייל. לדברי ט', היא קיבלה לבסוף את כספה, אך החברה איבדה אותה כלקוחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully