וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרופסור אבישי ברוורמן נבחר הבוקר ליו"ר ועדת הכלכלה

צבי זרחיה

23.7.2008 / 10:52

ברוורמן קרא ליצירת שיתוף פעולה עם משרד האוצר להעברת המדיניות הכלכלית



ח"כ אבישי ברוורמן (עבודה) נבחר הבוקר ליו"ר ועדת הכלכלה. ברוורמן, 59, פרופסור לכלכלה, שימש בעבר כבכיר בבנק העולמי וכנשיא אוניברסיטת בן גוריון. ברוורמן קרא ליצירת שיתוף פעולה עם משרד האוצר להעברת המדיניות הכלכלית.



היו"ר הפורש של הועדה ח"כ סטס מיסז'ניקוב (ישראל ביתנו) נפרד בהתרגשות מחברי הועדה. מיסז'ניקוב אמר כי "כספורטאי אני לא יורד מהמסלול בלי ניסיון לנצח. עם זאת, עם קבלת התפקיד של יו"ר ועדת הכספים התחייבה ישראל ביתנו כי לא תחזיק בו במקרה שתעזוב את הקואליציה". מיסז'ניקוב התריע כי "אנו נמצאים בחוסר יציבות שלטונית והראייה לכך שבשנה וחצי האחרונות מונו 3 שרים במשרד התיירות, וכיהנו כמה יושבי ראש בועדת הכספים".



לדבריו, תפקידה החשוב של הועדה הוא לקשר בין הממשלה לכנסת בתחומי הכספים, הכלכלה והחברה. הוא ציין כי הועדה בראשותו לא היתה חותמת גומי של משרד והאוצר. הראייה לכך היא שהוועדה הכניסה שינויים ברפורמה להעלאת שווי השימוש בכלי רכב צמוד, פעלה להגדלת הקלות המס לשכבות הבינים, לשינויים בהצעת האוצר להנהגת מס הכנסה שלילי, הגדילה את סל התרופות, פעלה להורדת מס הרכישה על דירות עממיות, ובזכותה הציג האוצר תוכנית סיוע ליצואנים לנוכח החלשות הדולר. בהתייחסו לח"כים אמר מיסז'ניקוב כי "הח"כים עושים עבודה נהדרת. אין כמו החברות בועדת הכספים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully