וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכם אסטרטגי בין innerActive הישראלית לסוכנות הפרסום Utarget.FOX

אמיתי זיו

23.7.2008 / 10:59

במסגרת החוזה, innerActive תהווה ערוץ פרסומי נוסף בסלולר עבור לקוחות מפרסמים של Utarget



חברת הסטארט-אפ הישראלית innerActive חתמה על חוזה אסטרטגי לשיתוף פעולה עם משרד הפרסום Utarget של תאגיד FOX. בסיסו של משרד הפרסום Utarget נמצא בבריטניה אך הוא פועל ב-33 מדינות, ומתמחה במדיות אינטראקטיביות ובראשן אתרי אינטרנט.



במסגרת החוזה, innerActive תהווה ערוץ פרסומי נוסף בסלולר עבור לקוחות מפרסמים של Utarget, דבר שיגדיל באופן משמעותי את הכנסותיה. innerActive התקשרה בעבר עם קבוצת FOX, בפעילות עם פורטל התכנים המוביל Jamba שם היא סיפקה שירות של משחקים מבוססי פרסום.



הפתרון שפתחה innerActive מאפשר שילוב של פרסומות בתכני סלולר קיימים כמו משחקים, ווידיאו ותוכנות מסרים מיידיים לסלולר באופן שאינו פוגע בחוויית המשתמש. בארץ, סלקום היא לקוחה של innerActive, ובמסגרת ההסכם, סלקום מאפשרת הורדת משחקים חינם, כאשר המשחקים ממומנים על ידי פרסומות ש-innerActive הטמיעה. בין הלקוחות המפרסמים בשירות הם מוטורולה, טבעול וסמסונג, כאשר תקציב כל פרסום כזה הוא עשרות אלפי שקלים. בהולנד וספרד, מדינות בהן פעילות החברה החלה רק לאחרונה, היא מוכרת קמפיינים בהיקפים של עשרות אלפי יורו כל אחד למותגים דוגמת דומינוס פיצה, ג'ילט, m&m ו- Twix.



מוקדם יותר השנה הודיעה innerActive על שיתוף פעולה אסטרטגי עם פורטל תכני הסלולר הגדול בעולם Buongiorno, להפצת תוכן סלולרי עשיר מבוסס וממומן פרסום. עד כה גייסה החברה 2.2 מיליון דולר ממשקיעים פרטיים, ונמצאת כעת בתהליכי גיוס מקרנות הון סיכון. בחברה, שפעולת משנת 2006, מעוסקים 13 עובדים, ובראשה עומדים זיו אלול ועופר יהודאי.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully