וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבע השלימה רכישת חברה ספרדית

נתן שבע

23.7.2008 / 11:09

החברה הישראלית תשלם 360 מיליון דולר בתמורה לפעילות הגנרית של חברת בנטלי. תחל לפעול בספרד תחת שמה של טבע

שלושה חודשים לאחר ההודעה הראשונית, השלימה אתמול טבע את רכישת הפעילות הגנרית של חברת בנטלי הספרדית, תמורת 360 מיליון דולר. בנטלי תחל לפעול בספרד תחת שמה של טבע.

בנטלי מייצאת ומשווקת סל מוצרים הכולל כ-130 מוצרים פרמצבטיים, במינונים ובחוזקים שונים - לרופאים, לבתי מרקחת ולבתי חולים - הן כמוצרים גנריים והן כגנריקה ממותגת. פעילותה של בנטלי מתמקדת בעיקר בספרד, אולם היא משווקת את מוצריה במדינות נוספות באיחוד האירופי.

ספרד זוהתה בתוכנית האסטרטגית של טבע כאחד משווקי היעד לצמיחה. רכישת בנטלי צפויה להעניק לטבע, שהחלה לפעול במדינה ב-2004, פלטפורמה להפוך לשחקן בשוק הגנרי בספרד. טבע מצפה שהרכישה תתרום לרווח למניה בתוך 12 חודשים מיום הרכישה. מכירותיה הגנריות של בנטלי הסתכמו ב-114 מיליון דולר ב-2007 והרווח התפעולי-תזרימי שייצרה הגיע ל-35 מיליון דולר, כך שהחברה נרכשת במכפיל מכירות של 3.1 ובמכפיל EBITDA של 10.3.

מאז הקמתה של החברה הבת של טבע בספרד, לפני כארבע שנים, משווקים במדינה יותר מ-60 מוצרים לבתי חולים ולבתי מרקחת. טבע היא החברה הרביעית בגודלה בספרד, במגזר בתי החולים. לאחר מיזוג פעילותה בספרד עם פעילות בנטלי, יהיו לטבע בספרד יותר מ-170 מוצרים שונים וצבר של למעלה מ-45 מוצרים המחכים לאישור.

  • עוד באותו נושא:
  • טבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully