וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גרוס פירסם המלצת "מכירה" למניית גיוון אימג'ינג ומוריד מחיר היעד למניה מ-16 ל-13 דולר

יורם גביזון

23.7.2008 / 12:04

ההחלטה להוריד את ההמלצה נובע מחשש מעיכוב בקבלת אישור לגלולת החברה בצרפת וכן בהאטת הצמיחה בארה"ב

חודש בדיוק לאחר שאלרון מקבוצת אי.די.בי הגדילה את אחזקותיה ב במחיר של 16.54 דולר למניה ובתמורה כוללת של 24 מיליון דולר, מפרסם בית ההשקעות אוסקר גרוס המלצת מכירה למנית גיוון אימג'ינג, ומוריד את מחיר היעד למניה מ-16 ל-13 דולר. מניית גיוון הגיבה להמלצה בירידה של 3.6% למחיר של 14.55 דולר, שגבוה ב-12% ממחיר היעד שקבע לה זיו טל, אנליסט באוסקר גרוס.



טל מסביר את החלטתו להוריד את המלצת הקנייה בחשש שהעיכוב בקבלת קוד לגלולת PillCam SB בצרפת, וכן בהאטת הצמיחה בארה"ב שעלולה לפגוע בצמיחתה של החברה במחצית השנייה של 2008. טל מוריד את תחזית המכירות והרווח שלו ב-2008 ל-128.2 מיליון דולר מרמה של 131.9 מיליון דולר, ואת הרווח למניה מ-46 סנט ל-40 סנט למניה.



טל מציין שהנהלתה של גיוון אמרה בעבר, שלהערכתה תקבל את הקוד לגלולה בצרפת עד לסוף הרבעון הראשון של 2008. האישור לקבלת החזר על הוצאות הבדיקה באמצעות הגלולה של גיוון עשוי להגדיל את מספר אזרחי אירופה הזכאים להחזר הוצאות הבדיקה ב-60 מיליון ל-219 מיליון. להערכתו, החברה כללה את קבלת האישור בצרפת בתחזית המכירות ל-2008.



יתרה מזאת, להערכת טל, קבלת האישור עשויה היתה להכפיל את מכירותיה של החברה בצרפת ברבעון הרביעי של 2008. טל מציין כי לאחר שחלפו 22 יום ברבעון השלישי, עיכוב נוסף בקבלת האישור עלול להשפיע לרעה על ביצועיה של החברה במחצית השנייה של 2008. טל מסב את תשומת הלב להאטה נוספת בפעילותה של החברה בשוק האמריקאי, שהוא השוק העיקרי שלה.

טל מתייחס לסיכוייה של החברה לקבל את אישור רשות המזון והתרופות האמריקאית (FDA) לגלולת PillCam Colon לאבחון אי סדירויות במעי הדק. הוא מעריך שהסבירות לקבלת אישור לדור הנוכחי של הגלולה נמוך, בהתבסס על מידע שהוצג בוועידת DDW בסן חוסה בקליפורניה באחרונה.



טל מציין שגיוון גילתה כי הגלולה הציגה דיוק של 66% באבחון מדויק של נבדקים בעלי פוליפים ונבדקים שסובלים מסרטן המעי הגס, ודיוק של 82% באבחון מדויק של נבדקים בריאים. להערכתו, החברה תעדיף לפסוח על הדור הנוכחי של הגלולה למעי הגס, ולהמתין להשלמת הפיתוח של גלולה מתקדמת יותר למעי הגס עד להגשה נוספת של כדי להגישה בקשה לאישור.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully