וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש מ-TheMarker וארנסט אנד יאנג: ניתוח אסטרטגי של שוק מוצרי הצריכה

TheMarker

23.7.2008 / 12:53

מדי תקופה יפרסמו TheMarker וארנסט אנד יאנג ניתוח אסטרטגי של ענף אחר ■ והפעם: עשרת הסיכונים האסטרטגיים העיקריים בשוק מוצרי הצריכה ■ המחקר החדש מגלה כי פיתוח מוצרים וחדשנות הם הסיכונים העיקריים של תעשיית מוצרי הצריכה העולמית ■ להורדת המחקר



שירות חדש באתר TheMarker בשיתוף עם פירמת ראיית החשבון ארנסט אנד יאנג ניתוחים אסטרטגיים של ענפי תעשייה ושווקים שונים. והפעם: דירוג הסיכונים האסטרטגיים בתעשיית מוצרי הצריכה.



להורדת המסמך המלא בקובץ PDF: דירוג הסיכונים האסטרטגיים של ארנסט אנד יאנג לתעשיית מוצרי הצריכה



המחקר החדש מגלה כי פיתוח מוצרים וחדשנות הם הסיכונים העיקריים של תעשיית מוצרי הצריכה העולמית. לדברי עופר ארז, שותף וראש תחום מוצרי צריכה וקמעונות בפירמה, על אף שסיכון זה נתפש כשייך בעיקר למוצרי צריכה חדשניים, כדוגמת אלקטרוניקה וחשמל, בפועל הוא מהותי ביותר גם לתעשיות המסורתיות, כדוגמת משקאות קלים ומוצרי מזון בסיסיים.



לדבריו, "דווקא בשווקים מפותחים ויציבים, פיתוח מוצרים וחדשנות הם הדרכים להגדיל את הרווחיות ולהישאר רלוונטי. חברת אפל הדגימה זאת היטב עם פיתוח נגן המוסיקה iPod והטלפון הסלולרי iPhone, שהם דוגמאות מובהקות לחדשנות ולהשפעה שלה על החברה המפתחת ועל התעשייה".



ארנסט אנד יאנג ערכה דירוג של עשרת הסיכונים האסטרטגיים העיקריים בתחום. את יתרת הסיכונים, הבחנות ותובנות נוספות אפשר למצוא במחקר המלא. ארז ציין כי הדירוג הוא בינלאומי, אך רלוונטי מאוד גם לחברות מוצרי צריכה ישראליות. הוא הדגיש כי לחברות הישראליות יש עוד כמה גורמי סיכון שלא זוהו בסקר, כמו כניסתם של מותגים בינלאומיים או פעולות טרור.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully