וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת ההדלפות מחקירת אולמרט: מזוז מבקש רשימות של מי שנחשף לחומרי החקירה - לרבות בני משפחותיהם

תומר זרחין

23.7.2008 / 14:56

היועץ המשפטי לממשלה, הבוחן את הנושא, פנה לפרקליטי אולמרט וזקן בבקשה לקבל רשימות

שלשום התלונן אולמרט בפני מזוז על הדלפת פרטים מחקירת המשטרה נגדו וביקש ממנו לאתר את הגורמים שהעבירו לכלי התקשורת את תמלילי החקירות שעבר במאי. פרקליט המדינה, משה לדור, שהדף טענות על כך שמקור ההדלפות הוא הפרקליטות והמשטרה, רמז שהחומר הודלף לעיתונות בידי פרקליטי אולמרט.



ביום ראשון פירסם "מעריב" את תמלילי חקירתו הראשונה של אולמרט בתיק זה, שנערכה ב-2 במאי. מהתמלילים עולה, שראש הממשלה אמר לחוקרים 58 פעמים, כי אינו יודע או אינו זוכר קבלת כספים ממוריס טלנסקי. למחרת פירסם "ידיעות אחרונות" את תמליל חקירתו השנייה של אולמרט, מ-23 במאי. בחקירה זו המשיך אולמרט לומר שאינו זוכר פרטים מסוימים, אך אישר שקיבל כסף מטלנסקי.



עו"ד זהר, כתב למזוז שההדלפות "עברו כל גבול". עורך דין אחר של ראש הממשלה, נבות תל צור, אמר שהפרסומים גובלים "בשיבוש הליכי משפט". יועץ התקשורת של אולמרט, אמיר דן, מסר שפרסום התמלילים "הוא הוכחה לכך שהפרקליטות והמשטרה מרגישים שעדות טלנסקי מתפוררת. בכל פעם שמשהו נופל להם, הם מדליפים משהו אחר שיסווה על כך".



לדור הסכים שהתופעה חמורה, אך הדגיש שגם בחקירות אחרות יש הדלפות. "אם יתברר מה מקור ההדלפה, יינקטו כל הצעדים נגד המדליף. אני לא סבור שהחומרים שהגיעו לתקשורת הגיעו מידי עובד ציבור, המשטרה או הפרקליטות", אמר. לדור גם רמז, שההדלפות הגיעו מצוות ההגנה, כשאמר ש"כדי להיראות נפגע, אנשים לפעמים גורמים למידע לזלוג".

בהכנת הידיעה השתתפו: עפרה אידלמן וברק רביד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully