וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדוור הגדילה ההכנסות וצימצמה את ההפסד הנקי ל-7.1 מ' ד'; פיספסה ב-7 סנט את תחזית הרווח למנייה

שמואל שוסטר

23.7.2008 / 15:18

החברה מתכננת לחזור לרווחיות תפעולית ברבעון הרביעי של 2008



למרות גידול בהכנסות וצמצום ההפסד הנקי פיספסה , בדומה לרבעון הראשון של השנה, את תחזיות הרווח המוקדמות ודיווחה על הפסד נקי גדול ב-7 סנט מההערכות האנליסטים המוקדמות.



רדוור, המתמחה בפיתוח פתרונות חומרה ותוכנה לניהול עומסים באתרי אינטרנט ובפתרונות אבטחה להגנה מפני חדירות לרשתות נתונים, דיווחה על הכנסות של 24 מיליון דולר ברבעון השני של 2008, גידול של 12% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, אז הסתכמו ההכנסות ב-21.5 מיליון דולר ועלייה של 8% בהשוואה להכנסות של 22.2 מיליון דולר, אותם רשמה החברה ברבעון הראשון של 2008.



בשורת ההוצאות רשמה החברה גידול בכל הרבדים, לרבות הוצאות המחקר, המכירות והשיווק והוצאות ההנהלה. בסופו של הרבעון רשמה החברה גידול של 37% בהפסד התפעולי שהסתכם ב-7.7 מיליון דולר, לעומת 5.6 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. למרות הגידול בהוצאות הודיעה הנהלת החברה כי היא צופה לחזור לרווחיות תפעולית ברבעון הרביעי של 2008.



ההפסד הנקי של החברה הסתכם ב-7.1 מיליון דולר, או 36 סנט למנייה. מדובר בירידה של כ-15% לעומת הפסד של 8.3 מיליון דולר, או 42 סנט למניה ברבעון המקביל אשתקד. בניכוי תגמול מבוסס מניות והוצאות נוספות הקשורות ברכישות הסתכם ההפסד הנקי ב-5 מיליון דולר, או 25 סנט למנייה - 7 סנט פחות מהערכות האנליסטים שציפו להפסד נקי של 18 סנט למנייה בלבד.



רועי זיסאפל, נשיא והמנכ"ל אמר כי "התוכניות האסטרטגיות והטקטיות שיצאו לדרך ברבעון הראשון של השנה מתחילות להוכיח את עצמן כמוצלחות ומאפשרות לרדוור להתקדם באופן משמעותי בשוק".



לדברי החברה התחזקות השקל לעומת המטבעות האחרים גררה הוצאות מימון עודפות, בהיקף של 800 אלף ש"ח לעומת הרבעון הראשון של השנה.



במקביל לפרסום הדו"חות וככל הנראה לאור מחירה הנמוך של מניית החברה, הודיעה רדוור על כוונה להפעיל מחדש את תוכנית הרכישה החוזרת של מניותיה. במסגרת התוכנית רשאית החברה לרכוש את מניותיה בשוק הפתוח או בעסקאות פרטיות, מעת לעת ובהתאם לתנאי השוק.



בסוף הרבעון החזיקה החברה במזומן ושווי מזומן בהיקף של 148.6 מיליון דולר. אמש נסחרה מניית החברה במחיר של 8.65 דולר המשקף לרדוור שווי של 170.4 מיליון דולר, כך שבניכוי המזומן מסתכם שווייה של החברה ב-22 מיליון דולר בלבד.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully