וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן זיסקינד יסייע לשלמה בן חיים לגייס 150 מיליון דולר לקרן השקעות

יורם גביזון

23.7.2008 / 20:44

הקרן מייעדת את תמורת הגיוס להשקעות בחברות פרטיות ששלמה בן חיים מעורב בהן; מגדל שוקי הון תוביל הגיוס



דן זיסקינד המנהל הפיננסי של עד לפני שלושה שבועות יסייע לשלמה בן חיים, אחד מיזמי הביוטק והביומד המצליחים בישראל, לגייס 100 עד 200 מיליון דולר לקרן השקעות.



הקרן החדשה - שתגייס את הסכום ממשקיעים בישראל ובעולם - מייעדת את תמורת הגיוס להשקעות בחברות פרטיות ששלמה בן חיים שולט בהן, יזם את הקמתן או מעורב בהן כמשקיע וכמנהל. מגדל שוקי הון תוביל את הגיוס בישראל.



בן חיים (49) היה שותף עם לואיס פל (63) לכמה מההצלחות הגדולות של חברות סטרט אפ בתחום המכשור הרפואי בישראל כמו ביוסנס שפיתחה מוצרים לאבחון קרדיולוגי ונמכרה ב-1997 לחברת תמורת 400 מיליון דולר וחברת אקס טכנולוגיות שפיתחה בלון לפתיחת היצרויות בעורקים במהלך צנתור ונמכרה לחברת גאיידנט תמורת 180 מיליון דולר.

דן זיסקינד אמר ל-TheMarker "אמרתי שאדחה את ההחלטה על כל האפשרויות וההצעות שאקבל עד לעזיבתי. הדבר הראשון עליו החלטתי מאז עזבתי את טבע בתחילת יולי הוא לסייע לשלמה בן חיים. אני מייעץ לבן חיים ומתייעץ איתו כבר די הרבה זמן. פונקצית המטרה שלי היא לא לעשות בטן גב לאחר הפרישה אלא להמשיך לעשות מגוון של דברים אבל בצורה שונה שלא תטיל עלי אחריות יום-יומית ותגזול ממני 100% מהזמן".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully