וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר במיקרוסופט שהוביל את המהלך לרכישת יאהו עוזב לטובת יצרנית ציוד התקשורת ג'וניפר

רויטרס

24.7.2008 / 8:20

בנוסף הודיע מיקרוסופט כי תפצל את חטיבת השירותים והפלטפורמות בראשה עמד הבכיר קווין ג'ונסון



הודיעה כי קווין ג'ונסון, בכיר בחברה אשר הוביל את המהלך לרכישת יאהו, עוזב את ענקית התוכנה האמריקאית.



מיקרוסופט צפויה לערוך רה-אורגניזציה של החטיבה העסקית בראשה עמד ג'ונסון - חטיבת השירותים והפלטפורמות, ולפצל אותה לשתי חטיבות. חטיבה אחת תתמקד במערכת ההפעלה חלונות והשניה במנועי חיפוש ושירותי אינטרנט נוספים.



עזיבתו של ג'ונסון את מיקרוסופט היא המכשול האחרון עד כה בעסקה האפשרית בין יאהו ומיקרוסופט. העזיבה מגיעה ימים לאחר שיאהו והמשקיע קארל אייקאן הגיעו לפשרה לאחר שהמשקיע רצה להחליף את הדירקטוריון של חברת האינטרנט כדי לקבל את הצעת הרכש של מיקרוסופט.



מקור המקורב למיקרוסופט אמר כי ג'ונסון עוזב את ענקית התוכנה כדי להתמנות לתפקיד מנכ"ל יצרנית ציוד התקשורת ג'וניפר.



עזיבתו של ג'ונסון, אשר עבד בצמוד למנכ"ל סטיב באלמר במהלך המשא ומתן עם יאהו, מהווה עיכוב נוסף לעסקים המקוונים של מיקרוסופט, אשר עושה כל שביכולתה כדי להדביק את יריבתה גוגל.



לפי תוכניות הארגון מחדש של החטיבה, שלושה בכירים אשר עובדים בחטיבת חלונות יעבדו ישירות תחת באלמר, ואילו החברה תחפש אדם מתוך ומחוץ לחברה אשר יעמוד בראש שירותי האינטרנט.



החודשים האחרונים של ג'ונסון בחברה היו עמוסים ביותר. בחודש פברואר הגישה מיקרוסופט הצעה הגבוהה מ-40 מיליארד דולר לרכישת . כאשר יאהו סירבה להצעה, מיקרוסופט המשיכה והציעה לרכוש רק את עסקי מנועי החיפוש של יאהו, אבל גם הצעה זו נדחתה.



ג'ונסון, הידוע בתור KJ בחברה, היה בין בכירי החברה אשר ניסו בכל כוחם לחתום על עסקה עם יאהו במטרה להגדיל את נתח מיקרוסופט בשוק מנועי החיפוש ולחזק את עסקי האינטרנט של ענקית התוכנה.



ג'ונסון הצטרף למיקרוסופט ב-1992 והתקדם למשרת מנהל המכירות הבינלאומיות. לאחר מכן מונה לאחראי על חטיבת חלונות והשירותים המקוונים. חטיבה זו מהווה כשליש מהכנסותיה של מיקרוסופט והיא כוללת את העסק הרווחי ביותר - מערכת ההפעלה חלונות, והעסק החלש ביותר - עסקי האינטרנט.



מקור המקורב למיקרוסופט אמר כי ג'ונסון חיפש הזדמנות בה יוכל להוביל חברה משלו. ג'וניפר צפויה לדווח מאוחר יותר היום על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully