וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים: ממליצים "תשואת שוק" למניית טבע; מחיר יעד 48 דולר

TheMarker

24.7.2008 / 10:10

מהבנק נמסר כי הקופקסון צפוי להיות מנוע צמיחה משמעותי ברבעון הקרוב וגם בהמשך השנה

'טבע צפויה לפרסם דוחותיה לרבעון השני ב-29.7.2008



תזכורת - הקופקסון חי ובועט, למרות ההתקפות



אמנם החודש האחרון התאפיין בשלל הודעות דרמטיות לגבי תרופת הדגל של טבע, הקופקסון, אך הן אינן רלוונטיות כעת, בשל העובדה שלפני התרופה עוד שנתיים וחצי מינימום בשוק לפני תחרות שתגיע, אם תגיע. הקופקסון צפוי להיות מנוע צמיחה משמעותי ברבעון הקרוב וגם בהמשך השנה.



אנו צופים, אם כן, מכירות של 492 מיליון דולר לקופקסון ברבעון השני (70% בארה"ב), כאשר מבחינת נתח השוק החברה צפויה להמשיך להוביל את שוק הטרשת הנפוצה. מנועי צמיחה ברבעון יהיו השקה בסיכון של הריספרדל, (מאוחרת יחסית, סוף יוני) ומוצרי הנשימה, אשר מתקרבים לנקודה קריטית במחזור חיי המוצר שלהם - בתחילת 2009 צפויים לצאת מהשוק כל משאפי ה-CFC ואז צפויה העוגה להתחלק מחדש בין השחקנים. בנוסף, למרות שמוקדם מאד להסיק מסקנות, מעניין יהיה לראות את נתוני מכירות האזילקט, אשר תוצאות ניסוי ה-ADAGIO לגביו התקבלו שבועיים לפני תום הרבעון.



אנו מעריכים כי שיעור הרווח הגולמי יעמוד על 54.4% וזאת בשל מכירות חזקות לקופקסון בשילוב השקת הריספרדל, אשר צפויה לתרום גם בהמשך השנה לתוצאות החברה. הוצאות המכירה צפויות להיות גבוהות משמעותית לאחר ה-takeback של זכויות הקופקסון בארה"ב מסאנופי.



הכל הפך שולי לאור רכישת באר



אור הזרקורים הוסט באחת ממאבקים משפטיים בתרופות בינוניות ואפילו איומים על הקופקסון לכיוון הרכישה של Barr. רכישת Barr הינה עסקה יוצאת דופן בהיקפה, ולאחר הרבעון נוציא עדכון מקיף ותחזית מעודכנת על ההשלכות של העסקה על ההכנסות והרווחים העתידיים של החברה הממוזגת. באופן כללי אנו סבורים כי העסקה נכונה ומועילה ביותר לטבע. אנו סבורים כי המחיר, בניגוד לפרסומים, אינו גבוה ביחס לתמורה והעובדה שהרכישה תהפוך רווחית תוך 4 רבעונים מעודדת מאד. עם זאת, חובת ההוכחה מוטלת על טבע ולמרות היסטוריית המיזוגים המוצלחת בכל מיזוג קיים סיכון מחודש.'



בבנק הפועלים ממליצים "תשואת שוק" למניית טבע עם מחיר יעד של 48 דולר (מחיר נוכחי 43 דולר).


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully