וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים: ממליצים "תשואת יתר" למניית פרטנר; מחיר יעד 92 שקל

TheMarker

24.7.2008 / 10:23

מהבנק נמסר כי צפויות תוצאות מצוינות המעידות על התמתנות בתחרות

'פרטנר תפרסם את דוחותיה ל-Q2-08 ביום ה' ה-31 ליולי 2008



הגורמים העיקריים שישפיעו על תוצאות הרבעון השני הינם: רגיעה בתחרות שאפיינה את התקופה ערב ניידות המספרים, העלאת מחירים בכ-4% ב-1.04, חופשת הפסח, שנכללת במלואה ברבעון השני, ורמת אינפלציה גבוהה יחסית, אשר תשפיע לרעה על הוצאות המימון.



נידות המספרים החלה ב-1 לדצמבר 2007 אולם כבר בתוצאות הרבעון הראשון ניתן היה להבחין כי שיעור סבסוד המכשירים קטן ל-114% מרמות של 115%-130% במחצית השנייה של 2007. נתוני איגוד המפרסמים, מראים כי חברות הסלולר הקטינו במחצית הראשונה של 2008 את הוצאות הפרסום שלהן. מנתונים אלו אנו מניחים כי ניידות המספרים גרמה לעלייה ברמת התחרות בשוק הסלולר בעיקר לפני החלת הניידות, ואולי חודשיים נוספים אחריה, אולם לא מעבר לכך.



המשך חדירה בשוק רווי - מספר המנויים עלה במחצית השנייה של שנת 2007 בלמעלה מ-60,000 מנויים ברבעון - נתון חריג בהיקפו ביחס לרבעונים הקודמים. להערכתנו יתווספו לפרטנר ברבעון השני כ-23,000 מנויים.



הדו"ח צפוי להציג שיפור בהכנסות וברווחיות התפעולית. תיתכן פגיעה ברווח הנקי כתוצאה מהוצאות מימון גבוהות בגין אינפלציה גבוהה ברבעון השני, שתשפיע על החוב הצמוד למדד.



אנו צופים כי הפרמטרים התפעוליים ימשיכו להציג שיפור גם ברבעון הנוכחי - על בסיס הנתונים המקרו כלכליים שהתקבלו עד כה איננו חושבים כי נראה ירידה בדקות השיחה ו/או ירידה בהכנסות מתוכן. הצפי: ARPU - 159 שקל (עליה בגין שיטת הכרה במנוי חדשה), MOU - 367 דקות למשתמש. EBITDA - 569 מיליון שקל.



מסקנה - להערכתנו, תוצאות הרבעון השני יצביעו על המשך צמיחה בפרמטרים התפעוליים וברווחיות פרטנר, אם כי בקצב מתון המאפיין שוק רווי ולא תחרותי. מנוע הצמיחה העיקרי כיום הינו שרותי הדור השלישי, המהווים פיצוי לשחיקה בהכנסות מזמן אוויר. '



בבנק הפועלים ממליצים "תשואת יתר" למניית פרטנר עם מחיר יעד 92 שקל (מחיר נוכחי 79.6 שקל).


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully