וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחבר "אבא עשיר אבא עני": הגרוע מכל מאחורינו; כשהפסימיות בשיאה זה הזמן להשקיע

סוכנויות הידיעות

24.7.2008 / 10:38

ההשקעות המומלצות עפ"י רוברט קיוסאקי: זהב, נדל"ן מניב ונפט

קיוסאקי, שעשה את הונו מסדרה של רבי מכר של עצות למשקיעים, ומהשקעה בעצמו - בעיקר בנדל"ן, מספר בטור כיצד הוא ואשתו, גם היא משקיעה בנדל"ן, עברו את המשבר של 1987 בו התמוטטו בנקי החסכון וההלוואות בארה"ב. בספריו הוא מתאר כיצד הוא בוחר נכסים אשר תזרים המזומנים שהם מניבים - ההפרש בין עלות המימון שלהם לבין ההכנסה השוטפת מהם - הוא חיובי. כל השקעה שלא נותנת תזרים מזומנים חיובי (כמו למשל קניית מניות שאינן משלמות דיווידנדים) היא בעיניו ספקולציה.



החדשות ימשיכו להיות פסימיות לפחות עוד שנתיים, מעריך קיוסאקי, עד קיץ 2010, אולם השנתיים האלה הן זמן מצוין ללמוד אודות הנכסים המעניינים אותנו - נדל"ן, מניות או אחרים. בתקופה זו כדאי להיערך להיכנס לפוזיציית השקעות.



קיוסאקי מסביר כי אינו אופטימי לטווח הארוך, וכי כלכלת ארה"ב פועלת על זמן שאול. הגימלאים בני דור הבייבי בום בצרות פיננסיות צרורות, והנפט יגיע ליותר מ-200 דולר לחבית. בגלל הזרמת הנזילות הענקית של הבנק הפדרלי, קיוסאקי טוען כי מחירם הנוכחי של הזהב והכסף הוא מציאה - הם יגיעו, לדבריו, לשיא לפני 2020, וישלימו מחזור עלייה של 20 שנים. קיוסאקי כותב כי בכוונתו למכור את החזקותיו בכסף ב-2015, ולהמשיך להחזיק בזהב, נדל"ן מניב, בארות נפט ומניות.



בריאיון ל-TheMarker בשנה שעברה אמר קיוסאקי כי ארה"ב היא המדינה הענייה ביותר בעולם, מכיוון שיש לה חוב לנפש מהגדולים בעולם. הוא טען כי ארה"ב מועדת לנפילה כלכלית בגלל היעדר כל השכלה כלכלית פורמלית לתלמידים בבתי ספר. קיוסאקי עוסק גם בפיתוח תוכניות הכשרה ולימוד למשקיעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully