וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תמכור 30% מאסותא למשקיע אסטרטגי

רוני לינדר-גנץ

24.7.2008 / 12:30

התמורה - מאות מיליוני שקלים. באסותא מסבירים את הצעד בכך שמכבי, כגוף ציבורי ומלכ"ר, אינה יכולה להזרים לבית החולים הון לטובת פיתוח

רשת בתי החולים הפרטיים אסותא הודיעה אמש על מהלך לאיתור משקיע אסטרטגי פרטי לרכישת עד 30% ממניות החברה, שנמצאת כיום בבעלות מלאה של מכבי שירותי בריאות - כך החליטו דירקטוריון אסותא והנהלת מכבי. המהלך עדיין טעון את אישורם של שרי הבריאות והאוצר. ההשקעה מוערכת במאות מיליוני שקלים.

באסותא מסבירים את הצעד בכך שמכבי, כגוף ציבורי ומלכ"ר, אינה יכולה להזרים לאסותא הון לטובת פיתוח. פרופ' שוקי שמר, יו"ר אסותא, הוסיף כי הגיוס "ייצור מנוע צמיחה ויסייע לנו בעתיד בהרחבת בסיס הלקוחות ובפעילות בחו"ל".

בין הקריטריונים בבחירת המשקיע יהיו היציבות הפיננסית, הערך המוסף שמביא עמו המשקיע, ההסתכלות לטווח הארוך והמחיר שיוצע. כמו כן, יתבקש המשקיע להציג תוכנית עסקית ועוצמה פיננסית, ופעילות וניסיון מוכחים מחוץ לישראל.

כבר היום אסותא היא רשת בתי החולים הפרטיים הגדולה בישראל, ובסוף השנה צפוי להיפתח בית החולים החדש והמדובר שלה ברמת החייל שנבנה בהשקעה של 500 מיליון שקל, שיכלול 16 חדרי ניתוח וכ-250 מיטות. מהחברה נמסר כי תוכניות הפיתוח העתידיות של אסותא כוללות בניית בית חולים מתקדם בדרום הארץ, הקמת מכוני דימות נוספים, שילוב של טכנולוגיות מתקדמות בבתי החולים הקיימים והקמת שלב ב' של בית החולים המרכזי של הרשת בשכונת רמת החייל בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully