וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרמל כימיקלים קיבלה דרישת תשלום של 9.2 מיליון שקל בשל אי עמידה בתנאי האשראי בחשבון הבנק

עמית בן-ארויה

24.7.2008 / 12:25

לטענת יו-בנק, תוקף מסגרת האשראי פג ביום האחרון של 2007, אך הכסף לא הוחזר עד אז



לא בכל יום מקבלת חברת כרמל כימיקלים שבבעלותם של דוד ורחל דנקנר ושל מנכ"ל החברה, גיל דנקנר, דרישת תשלום של 9.2 מיליון שקל בשל אי-עמידה של החברה בתנאי האשראי בחשבון הבנק.



לחברה יש חשבון בסניף התל אביבי של יו-בנק. לטענת הבנק, תוקף מסגרת האשראי פג ביום האחרון של 2007, אך הכסף לא הוחזר עד אז, ולכן פנה לכרמל כימיקלים פעם אחר פעם, אך לא נענה. לפיכך, לא היה מנוס מבחינתו אלא לכתב באופן אישי את הדנקנרים. נכון ל-9 ביולי, היתה יתרת החובה כ-9.2 מיליון שקל, לא כולל ריבית והוצאות נוספות. יום לאחר מכן שיגר הבנק ארבע דרישות תשלום לאקוניות - שלוש לדנקנרים ואחת לחברה - ואיים כי עליהם להשיב את יתרת החוב בתוך 21 יום. האשראי של כרמל כימיקלים מתגלגל ביו-בנק כבר כמה שנים. לגישת גיל דנקנר, היה סיכום עם יו-בנק מתחילת 2007, לפיו ייפרע החוב לבנק בסוף אותה השנה. התנאי לכך היה שהבנק הבינלאומי, החברה האם של יו-בנק, יעמיד לכרמל במקביל הלוואה בשווי של חצי מהחוב הנוכחי. ביו-בנק סבורים אחרת, כמובן. בסביבת הבנק זועמים על התנהלות הדנקנרים והאופן שבו הם מגיבים, או לא מגיבים לעתים, לדרישות הסניף לכיסוי החוב.



יו-בנק מסר בתגובה כי הוא מסרב להגיב לדברים בשל חיסיון הבנק-לקוח. חברת כרמל וגיל דנקנר, באמצעות משרד גולדפרב ושות', סירבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully