וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסגות: ממליצים "תשואת יתר" למניית מכתשים אגן; מחיר יעד 35 שקל

TheMarker

24.7.2008 / 13:01

מבית ההשקעות נמסר כי השיפור בתוצאות לא מתבטא בהתנהגות המניה וכדאי להצטייד לקראת רבעון חזק נוסף

תוצאות מכתשים אגן לא פיגרו אחרי תוצאות החברות המתחרות וברבעון הראשון צמחו הכנסות החברה בקצב הגבוה בענף. החברה לא פיגרה אחרי מתחרותיה גם בצמיחת הרווח התפעולי: הרווח התפעולי של דופונט בתחום הגנת הצומח ברבעון הראשון צמח ב-18% ו-FMC הציגה צמיחה של 17% ברווח התפעולי במגזר הגנת הצומח. צמיחת הרווח התפעולי של סינג'נטה ברבעון הראשון מוערכת ב-32% (החברה מפרסמת תוצאות כל חצי שנה). הרווח התפעולי של מכתשים אגן צמח ברבעון הראשון ב-58%.



הנתונים הבסיסיים בענף תומכים בביקושים למוצרי החברה. מלאי הגרעינים העולמי נמצא בשפל המתבטא ביחס מלאי לשימוש של 15% לעומת ממוצע רב שנתי של 30%. כל משבר מזג אוויר עלול לגרום למחסור ולזינוק נוסף במחירים. המלאים הנמוכים מהממוצע תומכים במחירי סחורות גבוהים מהממוצע.



כלכלני פסגות מעריכים שמכתשים אגן תמשיך להתמודד עם עליית מחירי חומרי הגלם והתחרותיות המאפיינת את הענף. יחד עם זאת, לאחר ירידה של מעל 15% מתחילת השנה, מחיר המניה כיום אינו משקף להערכתם את הפוטנציאל שבהחלט קיים בחברה. לאור זאת, הם מעדכנים את המלצתם ל"תשואת יתר" במחיר יעד של 35 שקל (10 דולר), כ-20% מעל שער הפתיחה הבוקר (יום חמישי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully