וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפי לפתיחה יציבה בוול סטריט על רקע ציפיית המשקיעים לנתוני הדיור ודו"חות שליליים של פורד

יובל מעוז

24.7.2008 / 15:33

טבע תיסחר על רקע המלצת "קנייה" של גולדמן סאקס; פוטאש דיווח על גידול של 215% ברווחיה לרבעון



החוזים העתידיים מצביעים על מגמה מעורבת בפתיחה עם נטייה קלה לעליות שערים. השווקים של וול סטריט ממתינים לפרסום נתוני הדיור בארה"ב מתוך תקווה כי אלו נמצאים בתחתית. דו"ח שלילי של יצרנית הרכב עשוי להעיב על המסחר.



אמש הסתיים המסחר בניו יורק בעליות שערים כאשר מדד הנאסד"ק עלה ב-1% ל-2,326 נקודות, דאו ג?ונס טיפס ב-0.3% ל-11,632 נקודות ו-S&P 500 הוסיף 0.4% ל-1,282 נקודות.



בזירת המקרו: כשעה לפני פתיחת המסחר צפוי להתפרסם מספר דורשי האבטלה לשבוע האחרון בארה"ב. על פי הערכות האנליסטים מספר דורשי האבטלה החדשים בשבוע צפוי להסתכם ב-375 אלף איש. כחצי שעה לאחר פתיחת המסחר יתפרסמו נתוני מכירות הבתים הקיימים בארה"ב לחודש יוני שצפויים להצביע על 4.94 מיליון בתים.



הנפט נסחר ללא שינוי בבורסת הסחורות של ניו יורק במחיר של 124.38 דולר לחבית מסוג Light Crude.



יצרנית הרכב רשמה הפסד של 8.7 מיליארד דולר ברבעון השני של השנה, בעיקר בגלל מחיקות והפחתות ערך של נכסים. החברה דיווחה במקביל כי תייבא שישה דגמים חדשים של מוניות אירופיות לצפון אמריקה עד סוף 2012.



בנק ההשקעות גייס 10 מיליארד דולר, להקמת קרן שתשקיע בהלוואות שניתנו לביצוע רכישות ממונפות. הבנק מקווה לנצל את הקשיים בשווקים הפיננסים שנוצרו כתוצאה ממשבר האשראי - כדי לרכוש הלוואות בזול. באמצעות הקרן, ירכוש אג"ח בכירות, שההחזרים עליהם קודמים לחובות אחרים.



שבוע לאחר שפירסמה את דו"חותיה, בהם הציגה רווח נמוך מתחזיות האנליסטים, השיקה ענקית האינטרנט את נול (Knol) - האנציקלופדיה המקוונת של גוגל. מחברי המאמרים יוכלו לבחור האם לאפשר פרסום בעמוד המציג את מאמרם ולחלוק עם גוגל את ההכנסות מהפרסום, במקרה שיסכימו.



, קמעונית האינטרנט הגדולה בעולם, דיווחה אמש לאחר סיום המסחר על הכפלת רווחיה הרבעוניים על רקע צמיחה של 40% בהכנסותיה והודות לשיפור בשולי הרווח התפעולי של החברה. תוצאות אמזון עלו על תחזיות האנליסטים בשורה התחתונה והעליונה כאחת. החברה רשמה רווח נקי של 158 מיליון דולר, או 37 סנט למניה, לעומת רווח של 78 מיליון דולר, או 19 סנט למניה, בתקופה המקבילה אשתקד.



רווחיה של חברת , יצרנית האשלג הגדולה בעולם ומתחרתה של כי"ל, צמחו ב-215% ברבעון השני של 2008 והסתכמו בשיא של 905 מיליון דולר. הכנסותיה של החברה גדלו ב-94% ברבעון השני של 2008 לעומת המקביל לו ב-2007 והגיעו ל-2.6 מיליארד דולר.



צפויה להיסחר על רקע החלטה של בנק ההשקעות גולדמן סאקס להותיר את המלצת "קנייה" למניית החברה במחיר יעד של 56 דולר - 20% מעל מחירה בשוק.



תיסחר על רקע דו"חותיה לרבעון השני של 2008. החברה דיווחה על גידול של 15% בהכנסות ל-820 מיליון דולר ורווח נקי של 100.7 מיליון דולר - עלייה של כ-14% ביחס לרבעון הקודם.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully