וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר אדלר - מנכ"ל אינקרדימייל - רכש בתקופה האחרונה 470 אלף מניות ומחזיק כעת במעל 20% מהחברה

ניר צליק

24.7.2008 / 17:32

החברה גם הכריזה על חידוש התוכנית לרכישה חוזרת של מניות ב-3.75 מיליון דולר



עופר אדלר, מנכ"ל אינקרדימייל, רכש בתקופה האחרונה 470 אלף מניות וכעת מחזיק במעל ל-20% ממניות החברה. גם הודיעה על חידוש התוכנית לרכישה חוזרת של מניות בעד 3.75 מיליון דולר אותה כבר אישר הדירקטוריון בינואר השנה. התוכנית התעכבה עד כה בשל בעיות חוקיות ורגולטוריות.



עופר אדלר, מנכ"ל החברה, אמר כי "אני מאמין שהרכישה החוזרת של מניותינו היא שימוש טוב לכספי החברה, והיא משרתת את האינטרסים ארוכי הטווח של מחזיקי המניה שלנו".



לפני מספר ימים, באסיפת בעלי המניות של החברה, נסוגה אינקרדימייל מהחלטתה לתמחר מחדש את מחיר המימוש לאופציות שבידי מספר בכירים בחברה, והחליטה לתמחר מחדש את מחיר המימוש של האופציות שבידי ירון אדלר, נשיא החברה והמנכ"ל לשעבר בלבד, ולא של יתר חברי הדירקטוריון.



באסיפת בעלי המניות הוחלט לשנות את מחיר המימוש לאופציות שבידי ירון אדלר, שהיו מחוץ לכסף ונכנסו לתוך הכסף ל-3 דולרים, כאשר מחיר המימוש הקודם של האופציות שבידיו היה 5.21 - הטבה בשווי 110 אלף דולר. בנוסף, החליטה החברה להעניק לתמר גוטליב, יו"ר החברה, כ-10 אופציות נוספות.



אינקרדימייל, שנוסדה בידי בני הדודים ירון ועופר אדלר, החלה את דרכה כחברה לפיתוח ושיווק תוכנת דואר אלקטרוני בידורית, שהינו גם מוצר הדגל של החברה. כמו כן, מציעה החברה למשתמשים שירותים ומוצרים משלימים הכוללים פתרון למניעת דואר זבל מתוצרת קומטאץ' ומוצר בידורי נלווה לתוכנות מסרים מידיים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully