וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי בר סטרנס: ג'יי.פי מורגן במגעים לרכישת בנק המשכנתאות הגדול בבריטניה - HBOS

נמרוד הלפרן

25.7.2008 / 10:26

מנהל מגעים עם בנקים וחברות השקעה פרטית להקמת קונסורציום, דיווח "טלגרף" הבריטי

בין הבנקים שעמם מנהל ג'יי.פי מורגן מגעים לגבי הקמת קונסורציום שירכוש את בנק המשכנתאות הבריטי, נכללים בנקו סנטנדר (סימול SAN.MC), הבנק הגדול בספרדי, ונשונל אוסטרליה בנק. עם זאת, ציין "טלגרף" כי ככל הנראה ג'יי.פי מורגן עצמו לא ירכוש נתח גדול ב-HBOS, שכן הבנק האמריקאי עודנו עסוק בהשתלטות על בר סטרנס.



מוקדם יותר השבוע דווח כי BBVA, הבנק השני בגודלו בספרד אחרי סנטנדר, עשוי לגלות עניין ברכישת HBOS.



באחרונה גברו ההערכות כי צפויים מיזוגים ורכישות במגזר הבנקאות האירופי, על רקע טענות אנליסטים בדבר צורך בקונסולידציה במגזר השירותים הפיננסים האירופי.



בחודש שעבר דיווח כתב העת הגרמני "דר שפיגל" כי לוידס TSB (סימול LLOY.L), הבנק החמישי בגודלו בבריטניה במונחי שווי שוק, מנהל שיחות עם אליאנץ (סימול ALVG.DE) הגרמנית, חברת הביטוח הגדולה באירופה, לגבי אפשרות לרכישת הבנק דרזדנר שבבעלותה. לוידס כבר הגיש הצעת רכש לא מחייבת עבור דרזדנר, ובכך הפך לבנק השלישי המגלה עניין באופן רציני ברכישת הבנק, אחרי קומרצבנק (סימול CBKG.DE) הגרמני ובנקו סנטנדר. דרזדנר צפויה להימכר בסופו של דבר תמורת כ-8 מיליארד יורו (12.4 מיליארד דולר), ציין המגזין.



בחודש שעבר אף רווחו שמועות בקרב סוחרים בשווקים על כוונת HSBC (סימול HSBA.L), הבנק הגדול בבריטניה, להגיש הצעת רכש עבור UBS (סימול UBSN.VX), הבנק הגדול בשווייץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully