וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הסטארט אפ הישראלית פייוניר גייסה 8 מיליון דולר

פז וייסמן

26.7.2008 / 19:19

החברה מתמחה בהעברות של תשלומים קטנים שערכם פחות מ-2-1 דולרים

החברה מתמחה בהעברות של תשלומים קטנים (Micro Payments), שערכם פחות מ-2-1 דולרים. אותם מיקרו תשלומים נעשים תוך כדי שימוש בשירותים באינטרנט, כגון רכישת תמונות או שירים בודדים ועוד. החברה היא מתחרה של ענקית התשלומים המקוונים פייפאל (Paypal), שגם היא עוסקת במיקרו תשלומים, וכן בעסקות אשראי רגילות באינטרנט.



לחברת פייוניר שיתוף פעולה עם חברת האשראי מאסטר קארד, במסגרתו מוצע ללקוחות כרטיס Payoneer Prepaid MasterCard. מקור הקשור לחברה אמר כי "מוצר של פייוניר שונה מכרטיס האשראי של פייפאל - שכן בניגוד לפייפאל, פייוניר אינה משרתת אנשים פרטיים אלא ארגונים וחברות גדולות".



"לפייוניר שני תחומי פעילות: הראשון הוא שירות Payout, המאפשר לארגונים גדולים לשלם עמלות קטנות לספקים שונים. לדוגמה, istockphoto, שמשלמים עמלות לצלמים עצמאיים; חברת פלימוס הישראלית, המעבירה עמלות למספר כותבי תוכנה עצמאיים שעבדו על פרויקט מסוים; מטה קפה, המשלמת עמלות ליוצרי סרטוני הווידיאו המוצגים באתרה".



"תחום הפעילות השני של החברה הוא נסיעות ותיירות, שכן הכרטיס של פייוניר מאפשר טעינה של כסף מבעוד מועד (PrePaid). השירות מאפשר לתיירים ולסטודנטים לקבל מלגות או העברות תשלומים מארגונים גדולים ישירות לכרטיס האשראי שלהם, כיתרת זכות". המקור אף מציין כי פייוניר פועלת בשיתוף פעולה עם ארגון תגלית, המביא כל שנה אלפי סטודנטים לארץ, ועם הסוכנות היהודית.

תעודת זהות: Payoneer



שנת הקמה: 2005



מספר עובדים: 25



יזם: יובל טל



כמות הכסף שגויסה עד כה: 14 מיליון דולר



קרנות משקיעות: כרמל ונצ'רס, גריילוק וקרוסבר קפיטל האמריקאית



סניפים: ניו-יורק (ראשי) ופתח תקוה



מקור הנתונים: IVC-ONLINE

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully