וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים: מק"מ מומלץ; שחר לא

TheMarker

27.7.2008 / 9:31

בבנק ממליצים על הרכב תיק אג"ח לפי סוגים

מק"מ- רמת התשואות הנוכחית מצדיקה השקעה במק"מ לשנה, בהתחשב ברמת הסיכון והתנודתיות הנמוכה הגלומה בו, בהשוואה ליתר המכשירים השקליים.



גילונים- תוספות התשואה הנמוכות בגילונים לא מצדיקות את ההשקעה במרבית הסדרות למעט גילון 817, עליו ממליצים מזה מספר שבועות. תוספת התשואה בגילון 817 עומדת על-0.28% ועל כן הוא מומלץ להשקעה.



שחרים- השחרים הקצרים נסחרים בתשואות נמוכות ולכן אינם אטרקטיביים להשקעה. לאור זאת, מומלץ להתמקד בהשקעה בגילונים ובמק"מים. לאור תלילות העקום סבורים בבנק כי יש מקום לגוון את התיק השקלי בשחרים ארוכים (שחר 2683, שחר 217) אך במינון נמוך.



צמודים קצרים- האינפלציה לשנה הקרובה הנגזרת משוק ההון ירדה ועומדת כיום ברמה סבירה של 2.9%-3%, בדומה להערכות הבנק. לאור האמור, מעריכים בבנק כי יש מקום לצמצם בהדרגתיות את משקלם של צמודי המדד הקצרים בתיקי ההשקעות.



צמודים בינוניים- בבנק סבורים כי למרות עליית התשואות בצמודים הבינוניים פחתה אטרקטיביותם מאחר והם מעריכים כי האינפלציה עשויה להתמתן בטווח הארוך.



צמודים ארוכים- למרות התנודתיות המאפיינת את הצמודים הארוכים, סבורים כלכני הבנק כי רמת התשואה הגבוהה יחסית שעומדת על 3.4% מצדיקה את המשך ההשקעה באפיק זה. יחד עם זאת הם מדגישים כי רמת הסיכון הכרוכה בהשקעה זו נותרה גבוהה.



לזירת היועצים


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully