וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגדים של הכוכבת בריטני ספירס יימכרו במכירה פומבית באינטרנט

סוכנויות הידיעות

27.7.2008 / 9:35

עוד במכירה: שמלת חתונה של מדונה ■ תלבושת של אלביס הצפויה להימכר ב-300 אלף דולר ■ מעיל של בוב דילן ■ חליפה של ג'ון לנון ■ וסרבל של ג'וני קאש



בגדים של כוכבת הפופ בריטני ספירס, ביניהם תלבושות שלבשה במהלך מסעות ההופעות Drive Me Crazy ו- Oops, I Did it Again יימכרו במכירה פומבית מקוונת ב-2 באוגוסט באתר Gottahaveit.com.



עוד בין הפריטים של הזמרת שצפויים להימכר: חולצה שלבשה ספירס במסגרת התכנית "מיקי מאוס קלאב", אשר צפויה להימכר בעבור 25 אלף דולר. כל צוות התכנית חתם על החולצה, ביניהם גם הזמר ג'סטין טימברלייק והזמרת כריסטינה אגילרה.



פריטים נוספים של ספירס המוצעים למכירה כוללים שמלה שלבשה הכוכבת בפרסומת לפפסי ומעיל כתום שלבשה לטקס פרסי הבילבורד בשנת 2000.



במכירה הפומבית יימכרו פריטים של אמנים נוספים, ביניהם שמלת חתונה שלבשה הזמרת מדונה במהלך סיבוב ההופעות Like A Virgin, תלבושות של מלך הרוק אנד רול אלביס, שצפויה להימכר בעבור כ-300 אלף דולר, מעיל עור של בוב דילן המוערך בכ-40 אלף דולר, תלבושת של ג'ון לנון שנלבשה במהלך צילומים למגזין "לייף" המוערכת בכ-300 אלף דולר וסרבל של ג'וני קאש המוערך בכ-125 אלף דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully