וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הציוד הרפואי אילקס מדיקל תמכור מכשור רפואי לדרום אפריקה בכ-26 מיליון שקל

רותם סלע

27.7.2008 / 10:25

בתחילת החודש מכרה החברה את פעילותה בתחום תוספי המזון בכחצי מיליון דולר



מאת רותם סלע ויעל פולק



חברת השיווק והתוכנה הרפואית זכתה במכרז לאספקת מכשור אוטומטי לסיווג סוגי דם וסקר נוגדנים לבתי החולים, המספקים תרומות דם לבנק הדם המרכזי בדרום אפריקה. היקף החוזה, שנחתם לתקופה של 5 שנים, הינו כ-26 מיליון שקל (כ-7.5 מיליון דולר).



אילקס מדיקל המצויה, בשליטת ד"ר משה בן שאול, מתמחה במכירת מוצרי אבחון רפואי בישראל ובדרום אפריקה וכן בפיתוח ומכירה של מוצרי תוכנה למעבדות.



החברה מעריכה כי במסגרת הפרויקט, שצפוי להימשך עד שנת 2010, יותקנו כ-50 מערכות ב-25 בתי חולים בדרום אפריקה. החברה צופה הכנסות מפרויקט זה כבר במהלך הרבעון הרביעי של 2008. אילקס פועלת כיום בדרום אפריקה כזכיינית של חברת הציוד הרפואי הבינלאומית קיירון, ומספקת כ-900 אלף ערכות לבדיקות דם בשנה בהיקף כספי של כ-70 מיליון שקל.



בתחילת החודש מכרה חברת הבת של אילקס מדיקל, אילקס ביוטק, את פעילותה בתחום תוספי המזון והווויטמינים לחברת אופיר את שלפארם, בתמורה לכחצי מיליון דולר. חברה זו שימשה במהלך השנתיים האחרונות כמפיץ בלעדי של החברה בתחום זה, ובמסגרת זו שיווקה בלעדית את תוספי המזון של חברת GNC לארץ.



בהמשך לצעדיה האחרונים של החברה, אומר היום בן שאול כי החברה תמשיך להגביר את חדירתה ולהרחיב את פעילותה במדינות נוספות, בניהן רוסיה, טורקיה ומדינות במזרח אירופה וכן תמשיך לפעול להגברת אחיזתה בשוק הדרום אפריקאי.



מתחילת השנה ירדו מניותיה של אילקס בכ-31%.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully