וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסגות: ממליצים "תשואת יתר" למניית טבע; מחיר יעד 51.2 דולר

TheMarker

27.7.2008 / 12:52

בבית ההשקעות מציינים כי חשיבות תוצאות הרבעון מתגמדת אל מול ההתרחשויות בשבועות האחרונים

ביום שלישי טבע צפויה לפרסם את תוצאות הרבעון השני. הרבעון עבר ללא אירועים מיוחדים בעלי השפעה משמעותית על התוצאות הרבעוניות. האירועים שהתרחשו לאחר תום הרבעון הם אלה שתופסים את מירב תשומת הלב ואנו צופים המשך של מגמה זו.
נראה שחדשות בגזרת הקופקסון, האזילקט ומעל לכל - בגזרת המיזוג עם באר הם שישפיעו על התנהגות המניה בזמן הקרוב. בשלב זה המשקיעים, בצדק רב לדעתנו, נותנים משקל גדול יותר ליתרונות המיזוג עם באר מאשר לסיכון הטמון בהשקה עתידית של גרסה גנרית לקופקסון ושולחים את מניית טבע לעליות של יותר מ-12% מאז ההודעה.



קופקסון ? ההכנסות יושפעו ממעבר הזכויות המלאות בשיווק הקופקסון בארה"ב לטבע ומהעלאת מחירים של 11% בפברואר השנה שטרם מוצתה במלואה. אנו מעריכים מכירות כוללות של 567 מיליון דולר, מהן 331 מיליון דולר בארה"ב, לעומת 542 מיליון דולר ברבעון הקודם.



ב-30 ליוני הושקה הגרסה הגנרית ל-RISPERDAL מניסיון העבר ניתן להניח מכירות די משמעותיות ביום ההפצה הראשון, כך שתהיה להן השפעה חיובית על תוצאות הרבעון. אנו מעריכים הכנסות של 50-75 מיליון דולר ברבעון זה.



קבלת הזכויות המלאות על הקופקסון תשפיע לחיוב על הרווחיות הגולמית אך במקביל תוביל לעלייה בהוצאות התפעול בעקבות העברת 25% מההכנסות בארה"ב כתמלוגים לסנופי. בהתאם להנחיות החברה, שיעור הוצאות המחקר ופיתוח המוערך על ידינו עומד על 7%.
נזכיר כי עם פרסום התכנית האסטרטגית בפברואר העריכה החברה כי הוצאות המחקר ופיתוח יגיעו לכ-7.5% מההכנסות בסוף השנה. לאחר הודעת המיזוג עם באר וניצול משאבי המו"פ שלה העריכה הנהלת טבע כי שיעור הוצאות המו"פ ירד ל-6-7% מההכנסות ב-2009-2011. לאחר מכן תחול ירידה נוספת ל-5.5-6%.



נכון לסוף הרבעון הראשון במאזנה של טבע 334 מיליון דולר המושקעים ב-ARS. ברבעון הקודם כבר נמחקו 52 מיליון דולר. הוצאות המימון המוערכות על ידינו ברבעון השני אינן כוללות מחיקות נוספות, אם יהיו כאלה.



האירועים הצפויים לרכז עניין בטבע בחודש הקרוב הם דוחות באר שיתפרסמו ב-7 לאוגוסט ופרסום התוצאות המפורטות בניסוי ה-ADAGIO (לבדיקת יעילות האזילקט בהאטת מחלת הפרקינסון) ב-26 לאוגוסט במסגרת כנס פדרציית הנוירולוגים האירופית.'



בבית ההשקעות ממליצים "תשואת יתר" למניית טבע עם מחיר יעד של 51.2 דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully