וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסגות: מחיר יעד של 51.2 דולר לטבע

יובל מעוז

27.7.2008 / 13:32

טבע תפרסם דו"חותיה לרבעון השני ביום שלישי. "חשיבות תוצאות הרבעון מתגמדת אל מול ההתרחשויות בשבועות האחרונים"

"חדשות בגזרת הקופקסון, האזילקט ומעל לכל בגזרת המיזוג עם באר הם שישפיעו על התנהגות מניית טבע בזמן הקרוב. חשיבות תוצאות הרבעון מתגמדת אל מול ההתרחשויות בשבועות האחרונים". כך כותבת האנליסטית לימור גרובר מבית ההשקעות פסגות לקראת פרסום דו"חותיה לרבעון השני ביום שלישי של חברת טבע.

בפסגות מציינים כי הרבעון השני של השנה עבר בטבע ללא אירועים מיוחדים בעלי השפעה משמעותית על התוצאות הרבעוניות, כאשר האירועים שהתרחשו לאחר תום הרבעון - רכישת חברת באר, כישלון הניסוי בקופקסון במינון של 40 מ"ג והצלחת ניסוי בתרופת הפרקינסון אזילקט הם אלה שתופסים את מירב תשומת הלב.

גרובר מותירה למניית טבע מחיר יעד של 51.2 דולר - כ-11% מעל מחיר המניה בשוק - עם המלצת "תשואת יתר". בפסגות צופים כי הכנסות החברה יסתכמו בכ-2.7 מיליארד דולר לעומת כ-2.4 מיליארד דולר ברבעון המקביל. הרווח הנקי צפוי להסתכם ב-529 מיליון דולר לעומת 516 מיליון דולר ברבעון המקביל.

בפסגות צופים כי ההכנסות ממכירת תרופת הקופקסון כנגד טרשת נפוצה יושפעו "ממעבר הזכויות המלאות בשיווק הקופקסון בארה"ב לטבע ומהעלאת מחירים של 11% בפברואר השנה שטרם מוצתה במלואה". המכירות הכוללות יסתכמו ב-567 מיליון דולר, מהן 331 מיליון דולר בארה"ב לעומת 542 מיליון דולר ברבעון הקודם.

"בסוף יוני הושקה הגירסה הגנרית לתרופת הריספרדל. מניסיון העבר ניתן להניח מכירות די משמעותיות ביום ההפצה הראשון, כך שתהיה להן השפעה חיובית על תוצאות הרבעון. אנו מעריכים הכנסות של 50-75 מיליון דולר ברבעון הזה", כותבת גרובר.

עוד מציינת גרובר כי נכון לסוף הרבעון הראשון, במאזנה של טבע 334 מיליון דולר המושקעים ב-ARS. "ברבעון הקודם כבר נמחקו 52 מיליון דולר. הוצאות המימון המוערכות על ידינו ברבעון השני אינן כוללות מחיקות נוספות, אם יהיו כאלה".

  • עוד באותו נושא:
  • טבע
  • פסגות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully