וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפניקס חתמה על הסכם עקרונות לאופציה לרכישת שליש ממניות דייוויד שילד

אתי אפללו

27.7.2008 / 15:48

הפניקס תבטח את פעילות שילד בתוך כשנה מיום חתימת ההסכם ותעמיד לסוכנות הלוואות למימון פעילותה



חברת הביטוח הפניקס חתמה על מסמך עקרונות עם סוכנות הביטוח הרפואי הבינלאומית דייויד שילד, לפיו תינתן להפניקס אופציית CALL לרכישת 33.3% ממניות דייויד שילד בשנתיים הקרובות.



מסמך העקרונות נחתם במסגרת שיתוף פעולה בין הפניקס לבין דייויד שילד, המתמחה בתחום הביטוח הרפואי המקיף לתושבים השוהים מחוץ לארץ מוצאם. על פי ההסכם, הפניקס תבטח את פעילות סוכנות הביטוח בתוך כשנה מיום חתימת ההסכם, וכן תעמיד לסוכנות הלוואות למימון פעילותה.



כמו כן, קיבלה הפניקס אופציית CALL לרכישת 33.3% ממניות דייויד שילד בתוך 24 חודשים ממועד תחילת הביטוח, בתמורה שתשקף שווי חברה של 160-125 מיליון שקל, בצירוף הפרשי הצמדה למדד ובריבית של 5.25% לשנה. מימוש האופציה יתבצע באמצעות הקצאת מניות על ידי הסוכנות, או ברכישתן מהבעלים, לפי שיקול דעתה של הפניקס.



על פי ההסכם, במידה שתמומש האופציה, ימשיך אלון קצף, מנכ"ל החברה המחזיק ב-50% ממניותיה, לנהל את הסוכנות למשך 4 שנים ממועד המימוש, או 5 שנים ממועד חתימת הסכם העקרונות. מימוש האופציה מותנה באישור הממונה על ההגבלים העסקיים, והפוליסות נשוא עסקת הביטוח מותנות באישור המפקח על הביטוח. כיום שילד פועלת בשיתוף פעולה מסחרי בעיקר עם חברת הביטוח כלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully