וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי השליטה בנידר - משפחת רחמין - מבקשים להקפיא את ההליכים נגדם

יעל פולק

27.7.2008 / 16:25

המסחר באג"ח החברה ובמניותיה מושעה; נידר תערוך אסיפה למחזיקי האג"ח שלה ב-29 ביולי

ימי הזוהר הללו חלפו, ומדד , שצנח במעל 50% בשנה האחרונה ניפץ אשליות רבות לחברות קטנות ולמשקיעים בהן. כיום, שווי השוק של נידר נמוך מ-30 מיליון שקל, ולא ברור איך והאם תעמוד בתשלום הריבית למחזיקי איגרות החוב שלה.







המשקיעים באיגרות החוב של נידר קוראים את ההודעות האחרונות שמפרסמת החברה, בוחנים את תשואת האג"ח שנסקה לרמה של מעל 70% ותוהים האם יקבלו את הקופון שלהם בסוף החודש? בשבוע שעבר הודיעה החברה כי "עולה חשש באשר ליכולתה של החברה לפרוע את התשלומים אשר עליה לשלם למחזיקי איגרות החוב". נאמן האג"ח, הרמטיק נאמנות, דרש מן החברה להפקיד עד ל-24 ביולי, 4.3 מיליון שקלים בחשבון נאמנות לטובת מחזיקי איגרות החוב. יום לפני תאריך היעד, ב-23 ביולי, הודיעה החברה כי לא הצליחה לעמוד בדרישת הנאמן ולהפקיד את הסכום הדרוש כדי לעמוד בהתחייבויותיה למחזיקי האג"ח. החברה תערוך אסיפה למחזיקי האג"ח שלה בתאריך 29 ביולי.



הבוקר הודיעה החברה על עתירתה לבית המשפט, בבקשה כי במסגרת הקפאת ההליכים נגד החברה יוקפאו ההליכים גם כנגד בני משפחת רחמין, בעלי השליטה בחברה, אשר ערבים לחובות החברה לבנקים ולנושים שונים. בעלי השליטה ביקשו לציין כי התחייבו לתמוך מכספם בהוצאות תפעול החברה בתקופת הקפאת ההליכים.



במסמך שפירסמה החברה, מסבירה נידר כי הודיעה לבעלי החוב המהותיים שלה - ו - על כוונתה לפנות לבית המשפט למתן צו הקפאת הליכים וכי עד כה לא הביעו גופים אלו התנגדות מפורשת לפנייה. הנימוק לבקשה הוא כי בבעלות החברה נכסים בשווי העולה בהרבה על ההתחייבויות המובטחות, ובאם תינתן לחברה אפשרות למצות את הפער הזה, תוכל החברה לפרוע את כל התחייבויותיה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully